Lid sinds

18 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Creatieve schrijvers gezocht!

Ben jij creatief, kan je goed schrijven of heb je een andere creatieve hobby?
(zoals websites bouwen, fotograferen, animatiefilmpjes maken etc.)
Wij zijn op zoek naar een team mensen dat bereid is medewerking te verlenen aan het maken van een goede nieuwssite.

Kan jij leuke stukken voor ons aanleveren, heb je een aantal uren vrijetijd over en sta je ook open voor de ideeen van anderen, mail mij dan voor meer informatie.

irenevanwijhe@gmail.com

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Imca, Ik ben het met je eens, er is veels te weinig goed nieuws tegenwoordig op tv. Heb je al gemerkt dat we tegenwoordig in een ernstig gecontroleerde wereld leven qua nieuws. Op nederland 1,2, 3 en de andere nieuwskanalen krijg je allemaal hetzelfde "veilige" nieuws te zien. sinds de moord op Pim Fortuin mag er niks op het nieuws over de natuur. Vooral het vernielen ervan wordt zorgvuldig uit de pers verzwegen. elke dag komen er weer nieuwe industrie, woonwijken en windmolens bij. houtwallen en wielen worden vernietigd en boeren mogen ongestraft hun mestoverschot dumpen in slootjes en kleine poelen. Als je dit meld bij natuurinstanties beweren ze allemaal dat zij daar niet over gaan en gaat de vernieling dus gewoon door. Het is walgelijk hoe onder het bewind van Balkenende de Nederlandse natuur wordt verkwanseld. Alles onder het mom van de Ecenomie gaat voore. Heb je last van windmolens? Dan kijk je er maar gewoon langs. Dat is de polici van onze "welwillend"" kabinet. Het afknallen van onschuldige zwijntjes en het niet bijvoeren van herten in de polder terwijl die beesten massaal op een te klein stuk grond leven hoort daar ook bij. Buizerds mogen afgeschoten worden omdat ze wel eens een jong Kievitje pakken. Kraaiachtigen die hele nesten uitroeien worden gespaard. maar sttt, mondje dicht. De pers weet van niks. Pehamo. goed nieuws is er niet meer in Nederland helaas.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar allee. Professor Barabas is er niets bij. Pehamo, met alle respect, maar het heeft denk ik weinig zin om te reageren op berichten van twee jaar terug.