Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Provincies in Gedichten

http://groningeningedichten.punt.nl/upload/logo_-_groningeningedichten-button.jpg Na de succesvolle introductie van www.groningeningedichten.punt.nl is het plan opgevat voor alle Nederlandse provincies eenzelfde initiatief te ontwikkelen. De afgelopen dagen is voor alle provincies een account geopend via de punt.nl organisatie. Een aantal daarvan is reeds online gebracht. Het initiatief zal verder ontwikkeld worden en een aantal organisaties hebben interesse getoond om te participeren in dit project. Voor de meeste van de provincies zoeken wij één of meerdere redactieleden die de site beheren, contacten leggen en onderhouden en de ingezonden gedichten redigeren en publiceren op de site. En ook hun creatieve inbreng geven bij het doorontwikkelen van dit initiatief. Geschatte benodigde tijd circa 5 uur per week. Voor de werkzaamheden wordt geen vergoeding betaald. Als dit initiatief u aanspreekt en u de te verrichten werkzaamheden met voldoende kennis van zaken en veel enthousiasme kunt uitvoeren vertel daar dan s.v.p. over in een emailbericht aan pieterszXwebview.nl (wijzig X in @)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een leuk initiatief, lijkt me. Maar waarom doe je zo geheimzinnig en ingewikkeld over je e-mailadres? Vermeld het wel of vermeld het niet maar maak er geen raadseltje van. Dit is geen Relatieplanet of zo.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kan je verzekeren dat dit een prachtig initiatief is marriejeanne. Anders had ik het niet gemeld, nietwaar? Geheimzinnig over emailadres? Uitsluitend om spam te voorkomen. De positie redacteur Noord Holland is nog net niet ingevuld. Interesse?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat lijkt me zeker! Maar ik kom uit het noorden, pietersz. En wat je vraagt: "Voor de meeste van de provincies zoeken wij één of meerdere redactieleden die de site beheren, contacten leggen en onderhouden en de ingezonden gedichten redigeren en publiceren op de site. En ook hun creatieve inbreng geven bij het doorontwikkelen van dit initiatief. Geschatte benodigde tijd circa 5 uur per week." is best veel. Daar mag wel wat tegenover staan. Vind ik. Er komen al zoveel mensen hier op het forum, enkel om hun waar aan te prijzen of mensen voor niets te laten werken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goeiemorgen Marriejeanne, achtentwintig minuten per week is ook mogelijk maar ongewenst om reden dat daardoor onvoldoende tijd kan worden besteed aan het redigeren van de inzendingen, het bewaken van de kwaliteit en het meedenken over de uitbouw van dit initiatief. Het betreft hier een particulier initiatief dat het voorlopig moet doen met een budget dat bestaat uit liefde voor de poëzie. Ik hoop dat hiermee jouw laatste regels: " .... of mensen voor niets te laten werken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn" voldoende zijn toegelicht. De persoon die serieus met poëzie bezig is en marktgericht denkt weet " .... Daar mag wel wat tegenover staan. .." nu ook op op de juiste waarde te schatten neem ik aan.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dus de liefde voor de poëzie is bron en marktdoel tegelijkertijd? Ja, goed. Dat is mooi. De liefde voor de poëzie is bij mij sterker ontwikkeld dan de liefde voor mijn huurbaas, dat is waar en waarschijnlijk ook wederzijds. Toch ontkom ik niet aan die rekening, elke maand. ;) Ik zal dus ook een beetje marktgericht voor mezelf moeten denken als de poëzie en ik tenminste een zijn.

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goeiedag marriejeanne & medelezers, gezien de onderwerpen die op dit forum passeren kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat de geachte aanwezigen behoorlijk marktgericht zijn. Nu wij elkaar toch spreken. Binnenkort worden voor andere provincies ook websites geopend. Creatieve en initiatiefrijke personen zijn bij deze uitgenodigd om binnen het concept van "Provincies-in-Gedichten" voor hun provincie zelfstandig een site te beheren en te redigeren. Nadere informatie via redactieXwebview.nl (ivm spam en andere ongerechtigheid: wijzig X in @ )