Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

gezocht verhaal om een kortfilm van te maken

Wij maken voor onze Gip een kortfilm hiervoor zoeken wij nog een goed verhaal. Als jij een goed idee hebt voor een humoristisch verhaal laat hett mij weten

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
wat is een kortfilm. En hoe doet onze Gip dat eigenlijk. Heeft hij/zij daar ervaring mee? En waarom moet het humoristisch zijn, houdt onze Gip niet van groots drama?

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind de informatie ook uiterst summier. Ik heb ook nog nooit van een Gip film gehoord. Ook ken ik 'onze' Gip niet. Ik klikte net op de naam 'gip film', maar in het profiel was alleen een e-mailadres te zien.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe kan iemand in vredesnaam een film maken als hij geen verhaal heeft? Het begint bij een verhaal. Toch? Het filmen is moeilijker dan een verhaal bedenken. Kom maar. Gip.

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We wachten rustig af tot onze Gip of zijn of haar woordvoerder nadere toelichting verschaft. Ik blijf er voor op vannacht. Onze Gip, tja,ik zie steeds een hondje voor me, zo'n zenuwachtige Jack Russell. Ik kan het ook niet helpen.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gip is een eindexamenwerk. Als je googled op gip en kortfilm, vind je meer info.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik lees hier dat nieuwe onderwerp, en kon niet anders dan hier op te reageren. (nadat ik eens goed gelachen had met de reacties) Ik herinner mij dat mijn kinderen in hun laatste jaar van het middelbaar onderwijs een "GIP" moesten maken. Dat is een geïntegreerde proef, een soort van eindwerk. Het moet te maken hebben met de gevolgde opleiding, maar ik denk dat ze redelijk vrij zijn om het uit te werken. Misschien dat er een woord gegeven werd als opdracht, maar dat ze zelf mogen kiezen hoe ze dat woord interpreteren. Zo ging het toch bij mijn kinderen, jaren geleden. Misschien is die afkorting (GIP = GeIntegreerde Proef ?) alleen bekend in Vlaanderen? Ik hoop dat ik jullie hiermee wat heb kunnen helpen. Gip film: als het verkeerd is (maar ik denk het niet) dan verontschuldig ik mij hier voor de verkeerde informatie. Groetjes van Dio

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Eliza, Met een minuutje verschil geven we hetzelfde antwoord, het zal dus wel juist zijn hé. Groetjes van Dio

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha die is leuk. Ik dacht dat het een broertje was van Giphart en dat hij hem 'onze Gip' noemde. Nou Gip, stuur maar een mailtje aan Ondine, zij heeft een kast vol waanzinnige verhalen. Vast wel iets voor jullie Gip.

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Aha, zit het zo. Nou, je komische verhaal heb je al, beste Gipfilm. Titel: toen onze Gip een Gipje was. Gip: Ge- integreerde proef, net zo'n prachtige afkorting als Bob, bewust onbeschonken bestuurder. Met dank aan Eliza en Dio, voor de nachtrust.

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar Zjors, je maakt een vergippinkje. Gip heeft geen broertje, maar een lesbisch zusje, die overigens ook schrijft.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gip's vlucht. Das een goeie!! Maar jongens serieus, heeft er iemand hier niet een humorvol verhaal voor de gippers in spe?

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zat net in een dip (geen gip), maar door deze reacties ben ik er weer uit! Haha. Ik lach me suf. Is bij iedereen de meligheid toegeslagen?

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja maar Zjors, is het dan niet handig ietsjepietsje meer te weten. Bv de lengte, aantal tekens met of zonder spaties, woorden misschien. beetje interactie met de familie van Os Giph! is ook wel handig, lijkt me. Hallo, zijn jullies daaro? Ik ben een en al ernst hoor.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ocharme Gip film, hij durft nu niets meer te vragen omdat hij denkt dat iedereen hem uitlacht. Maar geloof me, gip film, normaal zijn dat hier allemaal ernstige mensen hoor. Geef maar wat meer informatie en ik durf te wedden dat je met een prachtverhaal je GIP kan maken. Groetjes van Dio

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bob, bewust onbeschonken bestuurder. Is dat wat 'Bob' betekent! Ik zag al die borden e.d. voor het eerst 3 jaar geleden, toen ik na lange afwezigheid weer in de Nederland kwam. Niemand kon mij vertellen waar dat 'Bob' op sloeg. Hè hè, nu weet ik het eindelijk. Bedankt, Ondine!

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja ja, waar ik al niet goed voor ben. Ik had dezelfde ervaring, terugkomend na een jarenlang verblijf in het buitenland. (Niet belgie btw) Ik vond het zo raar toen ik hoorde wat er achter die afko zat, dat ik dacht dat ik in de maling werd genomen. Maar het is echt waar.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bewust ongelofelijk bezopen... Kan ook, maar dan moet je niet gaan rijden ;)

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
oke hier ben ik, sorry voor de korte post die ik eerst had gepost. Een gip staat voorgeintegreerde proef iets zoals het profielwerkstuk in Nederland denk ik. Ik zit dus nog op school (in't 6de eco-wis) als gip heb ik en enkele vrienden dan gekozen voor film met als praktisch project een kortfilm maken. We zijn er zelf ook nog niet echt uit of we zelf iets gaan schrijven of we boekje gn verfilmen of gewoon even naar een toneelschrijver gaan gaan. toen ik op deze site kwam d8 ik dat hier misschien wel enkele creatieve geesten zaten die ons op weg wouden helpen met een kort verhaaltje wat we daarna in een script kunnen omvormen ofzo (mss ben ik nog een beetje vaag maarja wij zijn op school nog maar een weekje bezig dus we weten het zelf nog niet echt) ps. wij hebben geen geld dus wij kunnen je voor je idee niet betalen ;) maar je zou ons wel helpen en dat zouden we echt tof vinden...

Lid sinds

17 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, welkom op de site, Gip. Je bent het dus zelf, dat is ook beter. Het lijkt me het beste als je eerste met je vrienden beslist hoe en wat, en dan een specifieke hulpvraag post. (Eens een therapeut, altijd een therapeut). Succes met brainstormen!

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar eh... komen we dan wel op de aftiteling van de film? Als je nu eens het verhaal van Jeanet en Aart neemt, dat is heet van de naald en zeer inspirerend en filmisch bovendien.