Zelf een schrijfweek organiseren voor schrijvende pensionado's in een vakantiehuisje ZONDER STIJLE TRAP
Zelf een schrijfweek organiseren voor schrijvende pensionado's m/v, in een vakantiehuisje
Ik zelf ben een voorleesboek aan het schrijven én illustreren met als doel: Het dierenleed in de Industriële veehouderij drastisch te verminderen. Ik heb vele creatieve schrijfweken gevolgd. Ik neem naar deze week enkele schrijf opdrachten mee, die mij erg geïnspireerd hebben. Ik zoek enkele leuke strandhuisjes of natuurhuisjes.
Iedereen die mee wil doen, doet hetzelfde !
Afhankelijk van het huisje ( meestal tussen de 4-6 )
Als ik minimaal 4 geïnteresseerden heb, maken we een afspraak, ergens op een centraal punt.( museum etc.) en gaan we opzoek naar een geschikt en leuk vakantiehuisje.
We delen de kosten door vieren, dus een goedkope schrijfweek zonder docent maar wél met de schrijfopdrachten van verschillende schrijfdocenten. (De meeste gepensioneerden hebben ook nog een vrij reizen " Keuzedag" van de NS)
Omdat ik 78 ben, heb ikzelf de voorkeur voor gegadigden die met pensioen zijn én een gelijkvloers natuurhuisje zonder steile trap :)
Ik heb dit eerder gedaan in een strandhuisje in Katwijk aan zee. Een schilderweek met 3 andere schilders.
Leuk en goedkoop !
Groetjes Edy