1 jaar 3 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Schrijfmaatje gezocht Den Haag/online

30 juli 2025 - 16:37

Beste mede-schrijver,

Mijn naam is Janet, ik ben een vrouw van 53 jaar met twee katten, en ik woon in Den Haag. Sinds anderhalf jaar ben ik bezig met het schrijven van een boek, het genre is autofictie. Ik ben serieus en toegewijd, en ik ben al een heel eind, maar het lukt me niet altijd om mezelf te motiveren om elke dag te schrijven. Ook vind ik het schrijven af en toe wat eenzaam. 

Wat ik zoek is een schrijfmaatje, een sparringpartner, iemand die in hetzelfde schuitje zit, die over schrijven wil praten en ook over wat er zoal niet lukt aan het schrijven. Het lijkt me fijn elkaar wekelijks te spreken, live of online, om te vertellen hoe de week is gegaan. Dat geeft mij hopelijk de stok achter de deur die ik nodig heb ;-) en wie weet krijgen we veel schrijf inspiratie van elkaar...

Ik sta open voor een schrijfmaatje, het genre maakt mij niet uit, alle genres en alle leeftijden zijn welkom. Dus, ben je aan het schrijven, en kun jij ook wel een schrijfmaatje gebruiken?

Stuur me dan een berichtje (klik op mijn naam linksboven en er verschijnt een contactpagina om een berichtje te sturen).

Hartelijke groet,

Janet