Online schrijfmaatje gezocht
Als solistische schrijver werk ik graag in mijn eentje aan mijn verhalen. Mijn fantasie en mijn laptop, meer heb ik niet nodig. Maar dat blijkt niet helemaal waar te zijn, want soms is het moeilijk om mezelf te motiveren. Vooral als het even tegenzit zou ik de steun van een medeschrijver kunnen gebruiken.
Daarom ben ik op zoek naar een lotgenoot. Iemand die net als ik het liefst alleen werkt, maar die zo af en toe ook een virtueel schouderklopje of een schop onder de kont nodig heeft. Het is niet mijn bedoeling om elkaar schrijfopdrachten te geven. Wel om elkaar te inspireren, bij te staan bij tegenslagen of juist toejuichen bij succes.
Ik ben een schrijfster van middelbare leeftijd en hou me vooral bezig met bovennatuurlijke thrillers. Mijn eerste afgeronde manuscript is een feit. Terwijl ik op zoek ben naar een uitgever, werk ik aan mijn tweede boek. Ook schrijf ik regelmatig korte verhalen.
Ik neem mijn werk serieus en ik verwacht dat mijn schrijfmaatje net zo ambitieus is als ik. Verder maakt het mij niet uit wie of wat je bent, welk genre je graag schrijft of hoeveel ervaring je hebt, zolang we elkaar maar kunnen helpen om nog betere schrijvers te worden.