Gezocht: uitwisseling YA fantasy tegen proeflezen
Ik heb een YA fantasy geschreven en ben op zoek naar proeflezers. Het lijkt me leuk om uit te wisselen met een andere schrijver die thuis is in dit genre.
Ik ben specifiek op zoek naar grote-lijnen feedback zoals: vond je het leuk om te lezen ja/nee, wanneer had je de neiging om het weg te leggen, wat vond je van het einde. Dat soort zaken. Ik ben dus niet op zoek naar feedback op zin-niveau, spelling etc. Andersom lees ik graag jouw manuscript als proeflezer.
Dag Book&Catlover, Kun je…
Dag Book&Catlover,
Kun je iets meer vertellen over je project? Subgenre, waar het over gaat, om hoeveel woorden het gaat, in welk stadium je bent (eerste versie, bijna-laatste versie...)?
Groet,
Silver
Hallo Silver, Ja,…
Hallo Silver,
Ja, natuurlijk! Het gaat om een manuscript in de laatste fase (vier edit-rondes, opgemaakt) van ca 60.000 woorden. Het is een luchtig verhaal over een jonge fae die worstelt met haar plekje vinden in de (fictieve) wereld. Ik twijfel tussen cozy / romantasy omdat het raakvlakken heeft met beide.
Hey Book&Catlover, Je kunt…
Hey Book&Catlover,
Je kunt me een pb'tje sturen. Ik zag dat je jouw contactopties had uitgeschakeld, dus ik kan niks jouw kant op sturen ... :)
Hallo Silver, Bedankt! Ik…
Hallo Silver,
Bedankt! Ik heb je een bericht gestuurd, en ook mijn contactopties ingeschakeld.