2 jaar 5 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht!

12 mei 2025 - 12:49

Ben jij een fervente lezer met oog voor detail? Houd je van een creatieve schrijfstel met symboliek? Heb je interesse in thema’s als jeugdpsychiatrie, trauma, vriendschap en familierelaties? Dan ben jij dé proeflezer die ik zoek!

De herder is een psychologische ontwikkelingsroman over Luca, een jongen met een traumatisch en gewelddadig verleden. Samen met Eline en Toon – twee vrienden uit een psychiatrische instelling – proberen zij de confrontatie met de vader van Luca aan te gaan.

De doelgroep van het verhaal is (jong)volwassenen die houden van psychologische diepgang en gelaagde personages. Het verhaal is met haar 11.000 woorden bijna op de helft, wat neerkomt op ongeveer 44 pagina’s. Het boek zal uiteindelijk rond de 120 pagina’s tellen. Dit lijkt mij een goed moment om een proeflezer in te schakelen, zodat ik de inhoud van het verhaal kan verbeteren en de feedback voor de rest van het verhaal kan gebruiken.

Voor wat hoort wat - ook bij proeflezen. Wat kan jij verwachten? Feedback op een verhaal/gedicht, jouw naam (indien gewenst) in de dankbetuiging, invloed op het verhaal en onwijs veel dankbaarheid!

Interesse? Stuur mij vooral een berichtje!