Lid sinds

2 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Young Adult proeflezers gezocht

27 mei 2024 - 22:03

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar proeflezers die mijn fantasy/YA boek zou willen lezen: Schaakmat.

Ik heb momenteel geen specifieke vraag, maar wil mensen gewoon vermaken. Als er natuurlijk opmerkingen of kritiekpunten zijn, zou ik het graag willen weten. (Is dit vreemd?)

Hier is de flaptekst:

Selena, een vastberaden achttienjarige, wil indruk maken op haar vader, de krachtige leider van Potentia. Wanneer ze voor het eerst deelneemt aan een missie om haar leiderschap te bewijzen aan een groep duivelaanbidders, neemt het lot een onverwachte wending. De missie wordt abrupt beëindigd, en Selena wordt gevangengenomen door Luxen.

Kai, de zoon van de machtige generaal van Luxen, verafschuwt Potentia. Hij kan niet geloven dat zijn vader voorstelt om Selena toe te laten tot hun gemeenschap, enkel omdat een waarzegster gelooft dat zij de ondergang van de Duivel in gang kan zetten.

Ondanks hun wederzijdse afkeer voor elkaar worden Selena en Kai gedwongen samen te werken. Na verloop van tijd groeit er begrip tussen hen, maar ze beseffen niet dat ze pionnen zijn in een gevaarlijk schaakspel van de Duivel. Dat ze elkaar steeds beter leren kennen, tja, dat is precies wat de speler wil.

Ik heb totaal geen ervaring met proeflezers, dus als iemand me hiermee kan helpen, graag.

Mvg. Sabine.

Lid sinds

1 maand 3 weken

Rol

  • Gewone gebruiker
6 juni 2024 - 21:40

Hoi Sabine,

Ik ben niet de meest ervaren schrijver hier, maar het lijkt me leerzaam om op deze manier naar het schrijfproces van iemand anders te kijken. Mijn idee is dat we teksten uitwisselen en zo elkaar helpen. Ik hoor het graag!

Groeten,

Erik