Lid sinds

6 maanden 1 week

Rol

  • Gewone gebruiker

Project: Publicatie Tattoo en Woord

Hallo, ik zit momenteel in mijn laatste jaar Grafische en Digitale Media aan de AP Hogeschool in Antwerpen en ben op zoek naar gepassioneerde schrijvers die mij willen helpen door kortverhalen te schrijven voor mijn eindwerk.
Ik ga namelijk een publicatie maken die tatoeages combineert met woord.
Ik keer het idee dat tatoeages worden gemaakt om verhalen te vertellen om en gebruik tatoeages als startpunt voor mijn verhalen.

Wat houdt dit in:

  • Kortverhalen schrijven gebaseerd op aangeleverde tatoeages.
  • Je hebt de vrijheid om het onderwerp, de lengte van de verhalen, enzovoort te kiezen. Deze keuzes laat ik volledig aan de schrijver over.
  • Je naam of bedrijfsnaam wordt natuurlijk vermeld bij je werk, en je bepaalt zelf hoeveel je schrijft.
  • Een gedrukte publicatie met jouw kortverhalen er in verwerkt in januari 2024. Als iemand geïnteresseerd is, kun je contact met me opnemen via mijn e-mail: luna.horemans@student.ap.be, of je kunt een reactie achterlaten.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator

Vertel eens iets meer over de publicatie die je gaat maken? Wat moeten we ons erbij voorstellen? Een boek(je) of iets anders? En wat gaat ermee gebeuren? Waar/hoe wordt de publicatie gepubliceerd?

Lid sinds

6 maanden 1 week

Rol

  • Gewone gebruiker

Het is een klein boekje vol met verschillende kortverhalen gebaseerd op tatoeages. Ik werk samen met SinSinTattoo in Antwerpen voor deze tatoeages. De tatoeages zijn eigenlijk illustraties die de kortverhalen ondersteunen als je focust op de lay-out. Het is mijn eindwerk, dus ik kan niet zeggen dat het gepubliceerd zal worden. Als je meedoet aan het project, krijg je wel een persoonlijk exemplaar.

Lid sinds

3 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voor mijn begrip: de schrijver krijgt alleen de tatoeage te zien, niets van de achtergrond ervan of van de persoon die het draagt?

Lid sinds

6 maanden 1 week

Rol

  • Gewone gebruiker

Ja, exact. De tatoeage is het startpunt van het verhaal, daarom wordt er geen rekening gehouden met het verhaal van de persoon die hem draagt.