Lid sinds

9 maanden 1 week

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht (1 of 2) voor mijn thriller

Hoi mede boekenwurmen!

Ik ben Kick en ik zoek proeflezers voor de conceptversie van mijn thriller.

Om maar gelijk van wal te steken, een korte teaser:

Het lijk van een gescheiden vader is in bizarre staat gevonden in zijn eigen badkuip. Een eigenaardig gedicht aan het slachtoffer dat is aangetroffen op de plaats delict maakt het mysterie nog groter. Dat het geen doorsnee moord betreft is op slag duidelijk, maar wat is de betekenis van dit macabere ritueel?

Wegens een nijpend tekort aan rechercheurs is de ambitieuze Sophie Willems van Zuid-Limburg overgeplaatst naar Enschede. Ondanks haar jonge leeftijd neemt Sophie het voortouw en trekt ze met haar collega Gabriël door Twente om de duistere puzzel op te lossen. Terwijl de dader een sinister plan volgt, vecht Sophie met haar team tegen de klok om een groter drama te voorkomen. Twente is nog nooit zo onrustig geweest.

Graag zou ik iemand willen vragen om het te lezen en kort aan te geven wat je ervan vindt. Ik heb namelijk al wat bekenden in de lezersgroep zitten maar iemand die wat verder van me af staat zou enorm helpen!

Als dank krijg je de definitieve gedrukte versie in je brievenbus!

Groetjes,
Kick

Lid sinds

9 maanden 1 week

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Wim,

Dankjewel voor je reactie! Wat leuk dat je wil proeflezen. Excuses dat ik zo laat reageerde. Ik kreeg pas gisteren een notificatie van je aanvullende bericht binnen. Voor deze feedbackronde heb ik voldoende proeflezers maar graag zou ik een volgende ronde (in het vierde kwartaal) beroep op je doen. Sta je daarvoor open?
Je mag me ook direct mailen op kickditzel@hotmail.com of appen via 0611456813 als je nog interesse hebt.

Een zonnige dag gewenst!

Kick