Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Help jij Tegenwicht bieden?

Vind jij de oorlog in Oekraïne ook zo verschrikkelijk?

Al vrij snel na de inval in Oekraïne verzorgden we met ons bedrijf een inzameling om de eerste vluchtelingen te kunnen helpen. Een goede vriend werkt bij een non-profit organisatie met van oudsher nauwe banden in Oost-Europa. Met hun hulp werden twee vrachtwagens met heel veel luiers en babyvoeding, maar ook maandverband en tampons, al na vijf dagen afgeleverd op de plaats van bestemming. Dat was fijn, maar ter plekke gemaakte foto’s toonden me de wanhoop in de ogen van Oekraïense moeders. De wetenschap dat zó veel van hen straks, hun door gruwelijke verkrachting verwekte kind zullen baren, laat me niet los. Wat moet er van ze worden?

Ik ben geen soldaat, geen diplomaat en veel meer dan mooie verhalen schrijven kan ik eigenlijk niet. Daarom bedacht ik de actie met mijn goed gewaardeerde bundel: ‘Help jij Tegenwicht bieden?’ Mijn uitgever, net als ik een moeder, realiseerde een e-book vanTegenwicht zonder mij daarvoor ook maar een cent in rekening te brengen. En nu geef ik het weg, gratis en voor niks. Maar, vraag mijn lezers wel om achteraf rechtstreeks een donatie te doen aan de efficiënte en warme organisatie waar ik het eerder over had.

Na alweer ruim 100 dagen verschrikkelijke oorlog hoop ik oprecht dat ook jij Tegenwicht wil bieden. Stuur me een berichtje op conny@connyhoogendoorn.nl en ik stuur  je heel graag GRATIS de epub van Tegenwicht.

Delen van mijn actie zou heel erg fijn zijn:  https://connyhoogendoorn.nl/help-jij-tegenwicht-b…



Met vriendelijke groet,
Conny Hoogendoorn
www.connyhoogendoorn.nl

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sympathieke actie van een geweldige schrijfster van het korte verhaal. De bundel is 15 EUR waard, denk ik en de epub de helft daarvan is normaal. Dus stuur Conny een mail en doneer wat je kunt missen. Je krijgt er geen spijt van.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Dank je wel, Leonardo. Fijn dat je mijn actie steunt! 
Het eBook kost normaalgesproken € 9,50, inderdaad ongeveer de helft van de papieren uitgave).
Uitgeverij aquaZZ heeft volledig belangeloos dit ebook opgemaakt om HELP JIJ TEGENWICHT BIEDEN te ondersteunen. Maar we blijven beiden - om alle schijn van belangenverstrengeling te vermijden - volledig buiten de vrijwillige donatie. 

NL56 INGB 0002 9625 56 
van Zending over Grenzen 
onder vermelding van
Oekraïne 1034252 Tegenwicht

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator

Misschien kunnen meerdere schrijvers zich hierbij aansluiten. Dus heb jij een boek/boeken die je gratis aanbiedt tegen een donatie, laat dat dan hieronder weten.