Lid sinds

2 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hulp bij dichten

Beste schrijvers, schrijfsters,

Zou iemand mijn sonnettenkrans door een kritische mangel willen halen? Ik zou het liefste een keer afspreken. In het weekend ofzo. Onder het genot van een drankje, Bordeaux (Grand Cru), kopje groene thee, net zo lekker.

Ik woon in regio Den Haag.

Leeftijd: 52 (man)

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

onlylove22 schreef; Of plaats wat gedichten op deze site.

Er staan er al meerdere op deze site van  Boyard .

onlylove22 schreef; - Ik denk niet dat mijn man het amusant zal vinden als ik met een andere man wat ga drinken.

Heel interessant!  

onlylove22 schreef; - Ik ga dit niet gratis doen. En ook niet betaald. Momenteel ambieer ik geen loopbaan als ZZP'er.

Geen loopbaan als ZZP`er ambiëren. Dit niet gratis en ook niet betaald doen. Wat blijft er dan over? 

Gezien mijn achtergrond, opleiding en schrijfervaring ben ik op zich in staat om zoiets te doen.

Ben benieuwd. 

Beslist de leukste feedback van deze maand op de vraag; "Zou iemand mijn sonnettenkrans door een kritische mangel willen halen?" 

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

onlylove22 schreef; Yrret, niet makkelijk misschien, een vrouw die duidelijke taal spreekt?

Kent u zo iemand? 

Geen mens, die duidelijke taal spreekt. Of ... een vrouw zijn, hier van enig belang is, is mij onduidelijk. Uw gevoel van humor is aanstekelijk.  

Als Boyard echt een man is van 52 jaar jong, zijn uitnodiging om iets te drinken oprecht is en geen andere bedoeling heeft dan zijn sonnettenkrans door een kritische mangel te willen halen, is dat voor mij duidelijke taal en daarom ...  waarom is dan uw excuus - om dat niet te doen -  "Ik denk niet dat mijn man het amusant zal vinden als ik met een andere man wat ga drinken."? 

Uw onthulling dat uw man dat niet amusant zal vinden is, is amusant. Wat zou uw man, omdat hij hier, zo ik lees, een belangrijke factor is voor uw wel/niet zelfstandig denken/optreden, vinden - als u een sonnettenkrans van Piet Paaltjens door een kritische mangel gaat halen en mogelijk (gedeelde) eer, roem en rijkdom uw deel zijn?   

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beslist de leukste feedback van deze maand op de vraag; "Zou iemand mijn sonnettenkrans door een kritische mangel willen halen?" 

Inderdaad. En dat mag ook wel. Een proefleesoproep in de vorm van een romantische contactadvertentie is zelf ook best grappig.

Lid sinds

2 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Beste allemaal, 

Een beetje off topic, lieve mensen. Ik kan nog even voor de duidelijkheid melden dat het GEEN verkapte contactadvertentie is! Ik dacht, het minste wat ik kan doen is een drankje aanbieden maar dat wordt dan weer verkeerd opgevat. Komisch is het wel. Maar kunnen we weer bij de les blijven?

Dank alvast! Groeten, Boyard