Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfpartner gezocht voor Fantasy / Urban / Sci-Fi boek

 

Hi!

Ik zoek een partner voor het schrijven van ons boek. Het is een Fantasie, Sci-Fi en Urban verhaal, omdat het zich op Aarde afspeelt, met magie en veel meer. Het verhaal is bedacht door mijn zus en ik, maar we zijn opzoek naar een derde partner.

Ons verhaal kort uitgelegd: iedereen kent de Bijbelse verhalen wel, Engelen die de mensen op het rechte pad willen houden, en Demonen die hen naar het diepe willen lokken. Maar wat als deze verhalen gebaseerd zijn op ware gebeurtenissen? Gebeurtenissen die vergeten zijn/ verdoezeld door de Kerk.

Mijn boek gaat over Amy Caeden. Een meisje met speciale krachten, dat op zoek is naar “Poorten”. Openingen tussen het rijk van de levenden en de doden. Ze is pas verhuisd en woont bijna anderhalf jaar in een kleine stad in Nederland. Naast school, sociale contacten, huiswerk en een geheim leven als “tienermeisje”, moet ze ook de zogenaamde “demonen” tegenhouden. Ze is net een maand op de middelbare school wanneer haar klasgenoten geviseerd worden door haar aartsvijand, een demon.

Is er iemand met interesse die graag wilt meewerken/meeschrijven? Ik sta open voor een langdurige en vooral leuke samenwerking, want ik heb genoeg content (in my brain) voor meerdere boeken.

Graag berichtje sturen via saskia.franck@gmail.com. Ik ben niet vaak online via deze website.

Groetjes.