Lid sinds

2 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijvers gezocht

Hallo Schrijvers,

Afgelopen jaar ben ik samen met mijn compagnon een bedrijf gestart. In het kort willen we op een unieke wijze korte luisterverhaaltjes bij kinderen van 3 t/m 7 jaar brengen. Deels werken wij samen met uitgevers en deels willen we eigen content (laten) ontwikkelen. Launch van het product zal in november plaatsvinden.

We zijn nu voor het sinterklaasthema opzoek naar een schrijver die voor deze doelgroep 3 leuke korte verhalen kan schrijven.

  • Verhalen moeten brede groep van doelgroep aanspreken
  • Verhalen moeten rond de 2400 woorden lang zijn

De sinterklaasverhalen zullen door een bekende (stem)acteur passend bij het thema worden ingesproken.

Voor betaling zien wij verschillende mogelijkheden van volledig variabel tot volledig vast.

Met vriendelijke groet,

Jobke

Lid sinds

4 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag Jobke,

Aangezien ik mij vorig jaar o.a. toegelegd heb om schoolboekjes te schrijven voor Uitgeverij Ars Scribendi heb ik wel weer zin in zo'n opdracht. Bovendien heb ik een klein Sinterklaasmuseum in mijn huis elke december dus ik ben wel een liefhebber van het thema. Maar ik heb natuurlijk wel wat meer uitleg nodig.

Vriendelijke groeten,

Jennifer

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator

Hi Jobke, kun je misschien iets meer vertellen over hoe jullie de samenwerking en de inhoudelijke bijdragen zien? Een verhaaltje voor een kind van drie is anders dan een verhaaltje voor een kind van zeven.

Luisteren naar een verhaal-sec van 2400 woorden vraagt best veel van een kind van drie (zelfs voor een kind van zeven). Is het de bedoeling dat het dan een soort hoorspel wordt? Dat maakt nogal verschil voor het schrijven.

En heb je misschien een link naar een website waar geïnteresseerde schrijvers meer informatie kunnen vinden?