Lid sinds

2 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Medeschrijver gezocht voor boek

Hallo allemaal, mijn naam is Nicolette en ik ben al een heel eind met het schrijven van een boek. Alleen het schrijven van bepaalde scenés zijn ofwel niet mijn cup of tea of zijn emotioneel te moeilijk. Daarom ben ik op zoek naar iemand die deze voor mij kan schrijven. Ik hoop iemand te vinden die goed is in het schrijven van erotische scene's en het zich verplaatsen in een bedrogen echtgenote. Mijn idee is dat de mede schrijver specifieke scenés schrijft, die ik aanlever als 'verhaal', en dat die in een aansprekend leesbaar geheel worden herschreven. Ook wil ik graag overleggen over de structuur en stijl van het boek. Ik zoek dus iemand zich echt in het verhaal verdiept en 'meedenkt'. We leggen alles contractueel vast en de beloning is een pergentage van de opbrengst van het boek. 
Gezien de onderwerpen en het waargebeurd zijn zal het veel mensen aanspreken, maar ja, dat denkt vast iedereen over zijn eigen verhaal :). 

Bepaalde steekwoorden:
narcistisch misbruik, manipulatie, drugsdealer, privehuis, bedrog, vreemdgaan, mantelzorgen kanker, ontkennen psychische stoornis, seksverslaving. 

Stuur me anders een berichtje voor meer uitleg. Groetjes, Nicolette