Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

boeken

ciao

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi kokopelli! Afgezien van het feit of je post al dan geen reclame is (ik denk dat het wel reclame is, maar laat Dries daar maar over oordelen), kom je me bekend voor: http://www.schrijvenonline.org/forum/7090 't Is je dus gelukt met je manuscript! Gefeliciteerd! Wat mij heel erg interesseert, en waarschijnlijk anderen ook, is hoe je het boek zodanig hebt kunnen verkopen dat het al aan de tweede druk toe is, en nog wel 4.000 exemplaren! Wat een succes! Dat zouden we allemaal wel graag willen. Hoe heb je dat gedaan???

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb op de site van superloeloe gekeken, de eerste hoofdstukken van je boek staan erop: eerlijk gezegd vind ik het qua stijl niet erg geweldig geschreven. Wat voor opleiding heb je op schrijfgebied? Je maakt een paar elementaire fouten in mij ogen, o.a. qua grammatica, perspectief en de show-don't tell regel. Heeft je redacteur je hier niet op gewezen? Of ben je je eigen redacteur? Als ik je een tip mag geven: stuur je (nieuwe) manuscript eens op naar een manuscriptbeoordelingsbureau. Uitgever en schrijver tegelijk zijn lijkt me best moelijk, het zijn twee totaal verschillende beroepen, maar dan ook nog je eigen uitgever/redacteur zijn van je debuut vergt een heleboel zelfkritiek en ik ben bang dat het daar mis gaat.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Pien Ling, waar heb je die eerste hoofdstukken ontdekt? Ik kan ze niet vinden.

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag mensen, even gekeken naar de reacties. Ter verduidelijking, de gang van zaken binnen de uitgeverij is prima geregeld. Op de website staat inderdaad wat tekst van het boek BMK, al ziet het uiteindelijke resultaat er iets anders uit. Voor dgene die over alles vallen en het natuurlijk ook allemaal beter weten, je hoeft je manuscript niet op te sturen. (met zo'n houding liever niet!) De kans dat het manuscript verder wordt opgepakt is bij ons net zo groot als bij gelijk welke andere uitgever. Als het lijkt alsof ik reclame heb gemaakt voor zaken die met de uitgeverij en haar gedragingen van doen te hebben en dat niet gepast is dan excuses daarvoor. Hoe we boeken verkopen? Niet echt anders dan anderen. :) Veel succes met het schrijven en aub niets opsturen als je niet binnen de uitgeverij denkt te passen. Het bedrijf is nog klein en vraagt daardoor misschien meer van je dan andere uitgevers. Hugo *weg*

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
kokopelli/hugo, Dit is niks anders dan spam. Jij hebt een onderneming en je maakt daar reclame voor op een site zonder daar eerst toestemming voor te vragen. Er staat heel duidelijk in de algemene voorwaarden en het informatieblok boven het forum dat dat niet toegestaan is.