Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfplek omgeving Gouda gezocht

Ik schrijf een familieverhaal, dat zich gedeeltelijk in Gouda afspeelt. Ik ben op zoek naar een schrijfplek ergens in Zuid-Holland, waar ik rustig verder kan werken tussen 15 juli en 15 augustus. Bij voorkeur niet te ver van Gouda en graag in een soort schrijfhuis, waar andere schrijvende mensen ook vlijtig bezig zijn... Of is het een gek en onuitvoerbaar idee??

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Rovira, ik zie dat hier niemand op reageert, jammer. Ik zou zelf ook het liefst op die manier willen schrijven, in een soort bibliotheek-sfeer. En dan bepaalde tijden afspreken voor koffie, eten etc. Maar ik woon niet in de buurt van Gouda en ik ken daar ook geen mensen die zoiets zouden willen. Ik hoop dat het je evengoed lukt; in ieder geval veel succes met je verhaal!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Rovira Ik woon zelf in Gouda en kan daar niet specifiek een plek voor bedenken, maar ik vind het zelf wel prettig om af en toe in de bibliotheek in de Spieringstraat te schrijven. Je hebt daar een studiezaal waar mensen zitten te werken en je in alle rust je gang kunt gaan. Werkt best inspirerend zo'n ruimte vol met boeken! Groetjes!

Lid sinds

8 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooie, rustige schrijfplek in Manche Normandië Frankrijk op 30 meter ! van het strand. Ideaal voor langer verblijf in voor,- en naseizoen. Kijk op *verwijderd* en laat u verrassen. U ervaart er vooral rust. Uiteraard is er een aanbieding voor langer verblijf, afhankelijk van de tijdsduur. met vriendelijke groet, Dirk van Krimpen.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Dirk, dit is gewoon spam. De door jou voorgestelde locatie ligt niet eens in de buurt van Gouda!? En daarnaast reageer je op een topic van bijna 7 jaar oud.