Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Website nodig?

Heb jij een website nodig ter promotie van je boek? Mogelijk kan ik je verder helpen! Naast mijn schrijfactiviteiten ontwerp en bouw ik websites. Voor meer info, surf naar mijn webportfolio: *spam*.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Four Seasons, Laat mensen delen in je wijsheid... Dat motto gaat ook voor mij op! Als dat een vorm van reclame is, dan promoot ik mezelf graag. Heb jij overigens nog een website nodig?

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Four Seasons, Laat mensen delen in je wijsheid... Dat motto gaat ook voor mij op! Als dat een vorm van reclame is, dan promoot ik mezelf graag. Heb jij overigens nog een website nodig?
:D :lol: Op de een of andere manier vind ik je heel grappig, ik vraag me alleen wel af of je je aan de regels houdt. En nee, ik heb geen website nodig.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Punt, Lees toch eerst de regels even. Ik denk ook niet dat dat hier de bedoeling is. Wij zijn hier toch een schrijfsite. Wij willen alles delen over schrijven.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
punt, je bent bij je aanmelding akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en daarnaast heb je nog eens heel groot een blok met de regels in beeld gehad toen je dit forum betrad. Genoeg kansen dus om kennis te nemen van het feit dat dit niet toegestaan is.