Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer kortverhaal (+-2.5k) gezocht

Hoi allemaal! Ik zoek één of meerdere proeflezer(s) die een kortverhaal van 2.5K woorden voor mij willen lezen en feedback hierop geven. Ik heb het verhaal geschreven voor de schrijfwedstrijd van 18.02 publishing waarbij de opdracht was een kortverhaal te schrijven waarin een lokale legende of sage een rol speelt. De deadline is 19 mei, dus ik zoek mensen die feedback kunnen geven voor de 16de, zodat ik nog genoeg tijd heb om hem te herschrijven. Goedhartige samaritanen zijn zeer welkom :D Als tegemoetkoming ben ik meer dan bereid een verhaal met ongeveer hetzelfde aantal woorden te proeflezen natuurlijk. Zaken waarop je als proeflezer zou letten zijn onder andere: -Is de legende goed in het verhaal verwerkt? (het linkje naar de legende heb ik boven de tekst gezet.) -Houdt het verhaal je aandacht vast? -Blijft de spanningsboog het hele verhaal gespannen? -Is het vlot geschreven? -Zijn de karakters geloofwaardig? -Zijn de beschrijvingen goed? -Zijn alle vragen beantwoord, is het einde passend en goed zo? -Zitten er kromme zinnen in, taaltechnische fouten et cetera? Graag hoor ik van geïnteresseerden en ik hoop natuurlijk heel hard dat die er zijn!

Lid sinds

4 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hey Melanie, Ik zou wel kunnen helpen met het beoordelen, weet alleen niet of ik veel bijdraag. Zou het wel kunnen proberen, als je deze wilt toesturen, mocht het nog op tijd zijn. Om de vraag te stellen en deze binnen een paar dagen proberen beantwoordt te krijgen is wat krap... Mvg, Derkboy