Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Fantasy en sci-fi cabin

In april begint Camp Nano weer. In tegenstelling tot NaNoWriMo (Natinal Novel Writing Month) kan je je eigen doel stellen voor de maand en kan je deelnemen in een zogeheten cabin. Dit is een online chatgroep die voor iets meer dan een maand bestaat en daarna weer opgeheven word. Het is een super leuke kans om anderen schrijvers te ontmoeten en elkaar gemotiveerd te houden om te schrijven. Ik ga proberen een Nederlandse cabin te vullen met leuke fantasy en sciencefiction schrijvers! Het doel is het hebben van een gezellige maand en nieuwe mensen te leren kennen. Daarnaast is het natuurlijk leuk om een iets ambitieuzer doel te stellen dan je normaal zou doen. Zelf ga ik mijn eerste versie van een fantasy verhaal afschrijven. Wie oh wie wilt mee doen? Stuur mij je camp user name en dan stuur ik je een uitnodiging.

Lid sinds

8 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Ik heb nog nooit met NaNoWriMo of iets dergelijks meegedaan, maar voor alles is een eerste keer! Mijn username is (heel toepasselijk): MelanieWantsToWrite. Ik ben al een hele tijd bezig met een boek en ben al over de helft, maar de laatste loodjes wegen blijkbaar dan toch het zwaarst. Ik heb mijn doel gezet op 30K woorden, dus 1K per dag. Ik weet niet of mijn verhaal dan af is, maar dit lijkt mij nog enigszins haalbaar en ik hoop dat het een leuke en leerzame ervaring wordt! Groetjes, Melanie