Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

iemand die mijn verhalen wil lezen, corrigeren

Hallo, Ik zoek voor mijn nieuwste boek iemand die het verhaal voor mij wil lezen, corrigeren en eventueel aanvullen. Ik wil graag mijn eerste boek uitgeven, maar door geld gebrek kan ik het verhaal niet door een professioneel bedrijf laten corrigeren en blijft het op de plank liggen. Ik wil het, als een gewone uitgever het niet uit geven, via een POD uitgeven. Maar dat meot wel ergens oplijken. Ik hoop dat iemadn mij kan helpen. Bij uitgave van boek wordt je naam vermeldt. gr, Jos

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jos, Het is handig als je erbij vermeldt hoe dik je boek wordt, wat voor soort boek het is (is het het prentenboek waarvoor je een illustrator zoekt?) en of naamvermelding het enige is wat er tegenover staat. Alvast succes! Andrea

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Joshua, Andrea heeft gelijk. En ik ben wel geinteresseerd, maar heb meer info nodig. Je kunt me evt. oook prive mailen via deze site.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Het gaat er bij correctie minder om hoe dik het boek wordt, dat is een kwestie van allerlei techniek, maar vooral om het woordenaantal, plus de kwaliteit van het geschrevene. Als joshua66 vraagt:
Ik zoek voor mijn nieuwste boek iemand die het verhaal voor mij wil lezen, corrigeren en eventueel aanvullen.
dan vind ik dat enkel naamsvermelding niet genoeg is. Vooral als je als lezer / corrector ook nog mag aanvullen, word je mede-auteur, en komen er andere voorwaarden om het hoekje kijken, bijvoorbeeld: delen in de opbrengst. Eerlijk gezegd vind ik dat joshua66 veel vraagt, en niet zo veel biedt.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Over de invulling hoe te doen valt altijd te praten. Ik heb hier nog niet veel ervaring mee. Vandaar dat ik misschien veel vraag maar dat eigenlijk niet zo bedoel. Ik zoek gewoon iemand die het leuk vindt om verhalen te lezen en correcties wil aanbrengen in mijn verhaal. Tuurlijk is het normaal dat je meer biedt als men meer voor het boek betekent. Bijvoorbeeld mede-auteur wordt, enz. Maar zoals ik al schreef ik ben nieuw op dit gebied. Dus in overleg kan een hele hoop

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Joshua, Vanuit mijn interessegebied en studie (Tekst & Communicatie) werk ik freelance als tekstcorrector! Ik heb zojuist de correctie van een autobiografische roman afgerond en de schrijfster ervan was zeer tevreden. Nu zit ik dus te springen om een nieuwe opdracht. Je begrijpt natuurlijk dat ik het als arme studente niet voor niets doe, maar ik vraag ook bij lange na niet zoveel als een tekstbureau en heb vaak genoeg gehoord dat ik een uitstekend oog voor teksten heb. Er valt ook bij mij veel te overleggen; het belangrijkste is dat ik dit leuk vind en dus gemotiveerd ben! Ik hoor het wel als je interesse hebt :) Groetjes, Marloes

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Joshua Graag wil ik je gratis helpen. Ik vind het leuk om een manuscript te lezen en te zien of ik er wat aan kan verbeteren. Groet Langenbach