Lid sinds

5 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht, scriptschrijver met affiniteit met paarden

Hoi allemaal! Sinds kort ben ik een youtube kanaal begonnen, ik heb een fijne film crew en we maken samen geweldige video's over paarden. Sfeer video's, informatieve video's, uitleg video's etc. Nu is er nog 1 soort video die ik graag zou willen maken. Een video "through horses eyes" ofwel, een video waarin 1 van mijn paarden de hoofdrol heeft en "praat". Dit paard, een fries, kan op commando zijn bovenlip bewegen. Als je hier een stem achter zet lijkt het dus alsof hij praat. Hij zou op deze manier de "presentatie" van de video kunnen doen. Nu merk ik echter, dat ik het ontzettend lastig vind om dit in een goed "verhaal" te gieten. De doelgroep voor deze videos zouden de jongere paardenmeisjes (en jongens natuurlijk) zijn. Het is leuk als de video's ook informatief zijn, maar voornamelijk onderhoudend is belangrijk. Humor is natuurlijk altijd een toevoeging. Nu ben ik op zoek naar iemand die affiniteit met paarden heeft en creatief is in het bedenken van leuke, grappige, bijzondere situaties die we goed in scene zouden kunnen zetten. Ik heb 2 paarden, kan zelf natuurlijk mee spelen maar vind het ook geen probleem om op zoek te gaan naar een medespeler (ik kan me voorstellen dat ivm de doelgroep een jonge medespeelster interessant kan zijn). Maar daarvoor heb ik eerst het creatieve brein nodig ;) De paarden kunnen beide heel veel vrijheidsdressuur (in de volksmond "kunstjes") zoals liggen, zitten, steigeren en knielen, maar ook ja knikken, nee schudden, flemen e.d.) en zijn fijn en goed getraind. Op dit moment is er nog weinig budget, we zijn nog een groeiend kanaal. Maar een kleine vergoeding is wel mogelijk. Kan jij je vinden in bovenstaande dan zou ik heel graag van je horen! Mocht je alvast meer willen zien van ons, dit is het youtube kanaal https://www.youtube.com/amablepaardeninzicht