Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Citaten nodig rond "De Gouden Uil"

Hallo iedereen. Ik ben Carl, een student journalistiek. Voor mijn eindwerk moeten ik een reeks interviews, artikels en reportages schrijven over onderwerpen naar keuze. Momenteel ben ik een artikel aan het schrijven over "De Gouden Uil", de literatuurprijs van België en Nederland, die jullie ongetwijfeld kennen. Dit artikel moet nu Dinsdag afgegeven worden en dus klaar zijn. Het artikel moet max. 60% citaten bevatten. Ik heb dan ook al gemaild naar allerhande mensen die iets met "De Gouden Uil" te maken hebben. Juryleden, organisatoren en zo verder. Er heeft echter nog niemand teruggestuurd. Nu, zonder citaten kan ik niet verder, ik moet die citaten hebben om de rest van mijn tekst er rond te kunnen weven. Met de hoop nog gevestigd op de reactie van deze mensen, wil ik toch graag mijn vragen hier op het forum plaatsen, gericht tot jullie, lezers, schrijvers… - Volgen jullie de uitreiking elk jaar? - Hebben jullie een favoriet boek dat dit jaar genomineerd is? - Wat verwachten jullie van De Gouden Uil 2009? Citaten van mensen die met “De Gouden Uil” te maken hebben zijn uiteraard beter; dus als jullie misschien iemand weten die bereikbaar is (liefst via mail), laat het mij zeker weten. Alvast bedankt, ik stel jullie hulp zeker en vast op prijs. Carl

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ondine is lid van dit forum en genomineerd. Er is een apart topic over, dus wie weet zit daar iets van je gading bij? Ik kan je niet helpen, ik volg de uitreiking niet en heb ook de boeken niet gelezen.

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Carl. Ik ben wel beschikbaar hoor. Ik vertel je graag mijn favoriete genomineerde boek;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker