Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Citaten nodig rond "De Gouden Uil"

Hallo iedereen. Ik ben Carl, een student journalistiek. Voor mijn eindwerk moeten ik een reeks interviews, artikels en reportages schrijven over onderwerpen naar keuze. Momenteel ben ik een artikel aan het schrijven over "De Gouden Uil", de literatuurprijs van België en Nederland, die jullie ongetwijfeld kennen. Dit artikel moet nu Dinsdag afgegeven worden en dus klaar zijn. Het artikel moet max. 60% citaten bevatten. Ik heb dan ook al gemaild naar allerhande mensen die iets met "De Gouden Uil" te maken hebben. Juryleden, organisatoren en zo verder. Er heeft echter nog niemand teruggestuurd. Nu, zonder citaten kan ik niet verder, ik moet die citaten hebben om de rest van mijn tekst er rond te kunnen weven. Met de hoop nog gevestigd op de reactie van deze mensen, wil ik toch graag mijn vragen hier op het forum plaatsen, gericht tot jullie, lezers, schrijvers… - Volgen jullie de uitreiking elk jaar? - Hebben jullie een favoriet boek dat dit jaar genomineerd is? - Wat verwachten jullie van De Gouden Uil 2009? Citaten van mensen die met “De Gouden Uil” te maken hebben zijn uiteraard beter; dus als jullie misschien iemand weten die bereikbaar is (liefst via mail), laat het mij zeker weten. Alvast bedankt, ik stel jullie hulp zeker en vast op prijs. Carl

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ondine is lid van dit forum en genomineerd. Er is een apart topic over, dus wie weet zit daar iets van je gading bij? Ik kan je niet helpen, ik volg de uitreiking niet en heb ook de boeken niet gelezen.

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Carl. Ik ben wel beschikbaar hoor. Ik vertel je graag mijn favoriete genomineerde boek;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
AndreaClimbing; bedankt voor de doorverwijzing. Ondine; dit is geweldig! Alvast heel erg bedankt dat u mij wilt helpen, en uiteraard gefeliciteerd met je nominatie. Ik ga je zo snel mogelijk een mailtje sturen. :) Ps: Ik heb al een licht vermoeden wat je favoriete boek is. :p

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn favoboek is Lange dagen van Pia de Jong :nod: Zet dat er ook maar in. Mening van een onafhankelijke kinderboekenschrijfster :D

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn favoriete boek is ook Lange dagen van Pia de Jong. Ik zeg dit als schrijfster en docente Nederlands op een middelbare school. Het boek is zelfs al doorgedrongen tot dé lijst voor het mondeling.

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn favoriete boek is ook Lange dagen van Pia de Jong. Ik zeg dit als dichter/schrijver.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt iedereen, ik zal jullie voorkeur zeer verwerken. :) Ondine: Heb je mijn mail aangekregen?

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jullie zijn echte geweldig! Wat een mooie citaten. Zullen het schrijven online citatenboek gaan publiceren? Een gegarandeerde besteseller;)