Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht

Beste mede-schrijvers en lezers, Ik ben op zoek naar iemand die mijn manuscript wil proeflezen en daarbij eerlijke kritiek kan geven. Het boek is nog niet af, maar ik plan om rond de 90.000 woorden te schrijven. Als je interesse hebt dan kan je een reactie hieronder plaatsen en dat zou me echt enorm blij maken ;). Ik zal dan elke week een of twee hoofdstukken sturen of op het tempo dat je als lezer fijn vindt! Alvast heel erg bedankt! ~ Lisanne

Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Proeflezen is mijn ding.Ik zou ook wel graag eerst willen weten waar je verhaal overgaat.
Het verhaal speelt zich af rond 2030 en gaat over een jonge vrouw (Aspen) die in een gevaarlijke situatie terecht komt. Ze wordt ontvoerd en naar een geheimzinnige locatie gebracht waar ze met een stel tieners opgesloten zit in een grote bunker die meer wegheeft van een dorp. Hoewel ze het er de eerste paar dagen niet zo slecht hebben, blijkt al snel dat er een addertje onder het gras ligt. Ze worden gedwongen om tests te doen die hun mentaal en fysiek uitputten en moeten zorgen dat ze bovenaan het scorebord blijven, want anders zijn er enorme gevolgen. Maar het is natuurlijk niet alleen spanning. In het verhaal komt ze de jongen van haar dromen tegen, maar het blijkt dat hij wel wat duistere geheimen met zich meedraagt en hun ouders een geschiedenis hebben waar ze nooit van gehoord had. Het is dus kort samengevat een science fiction verhaal en een young adult boek, zelf val ik ook onder deze leeftijdscategorie. Het zou geweldig zijn als jullie het zouden willen lezen... Top! Laat maar een reactie achter als het genre enigszins in de smaak valt en je nog steeds wilt proeflezen.