Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Columniste zoekt nieuw schrijfadres

Ik ben Jolanda, een schrijflustige student uit Amsterdam. Ik ben op zoek naar een nieuw medium, waarvoor ik columns kan gaan schrijven. (Wekelijks of maandelijks). Ik heb al de nodige schrijfervaring. Ik heb onder andere geschreven voor de Opzij, CJP en NRC Next. Ben je nog of zoek naar een columnist? Of heb je misschien een tip waar ik aan zo kunnen kloppen? Alles is welkom! Groetjes, Jolanda.

Lid sinds

19 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hallo Jojo, hier zitten juist allemaal schrijvers die zelf columns schrijven (en die meestal willen publiceren). Dit lijkt me dus niet een handige plek om een nieuw medium te zoeken. Kun je niet beter sites, kranten en tijdschriften aanschrijven? Dat is je doelgroep. Hier gaat het meer over hoe je columns schrijft.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi JoJo A., welkom! Ik ben bang dat iedereen eropaf spurt als ze weten waar een column aangeboden wordt. :) Wel staan hier regelmatig columnwedstrijden, waarbij een enkele keer de prijs is, dat je een vaste column krijgt. Geen idee of dat dan tegen vergoeding is, eigenlijk. In ieder geval zou je eens bij de wedstrijden hier kunnen kijken. En kun je, als ervaren columnschrijver, ons minder ervaren columnschrijvers misschien tips geven? :)