Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

wie kent er mensen van schrijfweb.com ?

Ik heb een aantal jaren geleden met veel plezier een schrijfworkshop gevolgd, en zou graag opnieuw deze mensen willen ontmoeten (digitaal). Helaas bestaat de site niet meer, maar het zou kunnen zijn dat hier mensen rondzwerven op dit forum, die ook meegedaan hebben met de cursus van schrijfweb. de cursusleider heette martin. oo ik ben benieuwd! groetjes Morvi

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eh, volgens mij bestaat de site nog gewoon hoor. www.schrijfweb.com. Alleen Martin schijnt er niet meer te komen, Ik heb wel eens meegedaan met Martins workshop. Je kan de verschillende mensen nog her en der vinden op de verschillende schrijfsteks (volkskrantblog, verhalensite, etc.) maar ze hebben vaak nieuwe namen aangenomen. Daan Kogelmans

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Daan, De website is zo dood als een pier helaas, ik heb het al eerder geprobeerd. ook krijg je geen antwoord als je een mail stuurt. De site is inmiddels ook niet meer opgeleukt of bijgehouden, een dooie boel dus. Als eindddatum zie ik bv. op het forum 2005 staan. Het lijkt wel een westernstadje waar een storm overheen geraasd is door natuurgeweld of een bende bandieten. Het voelt er koud, stil en ongaangenaam aan. Njente dus. Welke mensen ken jij er nog van? In mijn herinnering staan nog Mark uit Eindhoven en een pseudoniem genaamd Sneeuwstorm. Ken jij die? groetjes Morvi

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat gek, ik zie zelfs berichten van vandaag (schrijverspagina >> het prozagedeelte) Ik ben er een tijdje actief geweest, toen een tijd nergens, en nu hier. Er staan wel 2 korte verhalen van mijn hand in de Schrijfwebbundel!

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik zie ook gewoon berichten van vandaag hoor. Ik zou niet weten wat daar zo dood aan is. Anna schijnt ergens op het volkskrantblog rond te hangen. Corrie heeft nu iets te maken met het literair tijdschrift De Vagebond. Kaa is overgestapt naar de verhalensite. DoubleU lijkt nog actief bij schrijfweb en AVV en consorten ook. Iris hebben we hier al terug gevonden. Dus volgens mij zijn ze nog wel allemaal te tracken. Alleen Martin kan ik op geen enkele manier vinden. Maar die zit ons vast nog onder een of ander pseudoniem te volgen. Hij moet er trouwens nog wel zijn, want hij betaalt zelf de rekening voor de webhosting van schrijfweb.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik weet het.. Zeg, da's wel heel vlaams he, die Belgische leeuw op uw profiel. Of is het de pyramide van Gizeh? Ik haal die twee altijd door elkaar.

Lid sinds

17 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
DaanK, even op F5 drukken, mijn avatar is inmiddels veranderd. Maar je hebt gelijk, het was de leeuw van Waterloo. Hoewel als je je hoofd schuin hield leek het ook verdacht veel op iets anders. Toen ik daar achterkwam... :o