Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gastblogger bij de Trouw/Schrijf -site

Zojuist gedebuteerde of binnenkort te debuteren auteurs hebben bij Schrijf!, Trouw's online gemeenschap voor iedereen die graag schrijft, een streepje voor.Schrijf! biedt ze een maand lang een podium als gastblogger. Wat wordt er van een gastblogger verwacht? De gastauteur kan schaamteloos zijn of haar boek promoten, geeft de andere bezoekers van Schrijf! tips en adviezen en verhaalt op toegankelijke wijze over de ins en outs van het schrijversbestaan. Dus: net gedebuteerd en bereid om binnen een maand minimaal vier bijdrages van rond de 800 woorden te leveren? Mail naar schrijf@trouw.nl

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel voor het plaatsen van deze mededeling. Ik heb, na enig aarzelen, een mailtje gestuurd en heb daarnet te horen gekregen dat ik gastblogger mag worden! Als het lukt, plaats ik vanmiddag mijn eerste blog. p.s. Het dringt nu pas tot me door dat ik vergeten ben hier te posten over de ontwikkelingen rond het uitkomen van mijn boek. Ik lees hier dagelijks, maar van posten komt veel te weinig. Ik zal dat straks nog even doen in het juiste topic!