Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer gezocht historisch kort verhaal

Hallo allemaal, Ik wil meedoen aan de schrijfwedstrijd Schrijf Geschiedenis (zie http://www.schrijvenonline.org/forum/13242). De deadline is 1 april as. en ik heb de ruwe versie van mijn verhaal bijna klaar. Vervolgens moet er natuurlijk nog van alles geschaafd en gepolijst worden, maar daarna zou ik het verhaal (van maximaal 2.000 woorden) graag voorleggen aan een (of twee?) proeflezers, het liefst mensen met ervaring in het schrijven van historische verhalen. Dat zal wel ergens in maart worden. Wie meldt zich aan?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Zjaan, Ik heb geen ervaring met het schrijven van historische verhalen, maar ik lees ze wel erg graag (en veelvuldig). Ik wil je verhaal graag voor je lezen en van commentaar voorzien: tim983@gmail.com

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Zjaan, Ik ben dol op historische romans. Als kritisch, en ervaren lezer van zulke epistels bied ik mij aan. 2000 woorden moet geen probleem zijn. Ik hoor het wel mocht je nog iemand nodig hebben. Groetjesss

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ben historica, en heb ervaring met korte verhalen. Dus als je het voor wilt leggen... Groetjes luisa

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Zjaan, zullen we ruilen? Ik doe ook mee aan die wedstrijd, mijn verhaal is alleen nog niet af maar ik ruil graag.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Zjaan, zullen we ruilen? Ik doe ook mee aan die wedstrijd, mijn verhaal is alleen nog niet af maar ik ruil graag.
:D Had je beter even in een mail kunnen vragen. Nu heb je wel veel getuigen hoe jij aan je verhalen komt. :unibrow: ;)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Poeh hé. Wat een drukte!. Leuk dat jullie allemaal willen meehelpen en ik wil natuurlijk niemand te kort doen, maar ik zal toch echt een keuze moeten maken. Daarom zal ik t.z.t. een aantal geïnteresseerden een PB sturen. Na de uitslag zet ik verhaal natuurlijk ergens online (want ik heb absoluut niet de pretentie te beweren dat ik wel bij de winnaars terecht zal komen :o ).

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, Jeanet, Assepas... xD Zjaan, ben benieuwd. Ik heb nog geen mail maar ga verder schrijven aan mijn verhaal.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tuurlijk, ben ook wel nieuwsgierig naar jouw verhaal. Wil je het onderwerp al kwijt?

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
... ik heb absoluut niet de pretentie te beweren dat ik wel bij de winnaars terecht zal komen.
Die pretentie moet je juist wél hebben - maar je hoeft hem niet per se uit te spreken, natuurlijk.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tussen denken en uitspreken zit inderdaad een verschil. De drang tot verbetering is er wel altijd, maar je moet realistisch zijn. Ik heb niet de verwachting dat ik nu al zover ben. Maar wie weet? Ik wacht met spanning af. :D