Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfwedstrijd Editio / publieksprijs: wie wil er op mijn verhaal stemmen?

Beste allemaal, Zoals jullie wellicht op deze site gezien hebben, is er op dit moment een debutantenschrijfwedstrijd gaande, uitgezet door Editio. Ik doe hier aan mee, in de categorie non-fictie. Er wordt een vakjuryprijs uitgeloofd en een publieksprijs (over alle inzendingen, dus niet per categorie). Die publieksprijs kan ik in de wacht slepen door zoveel mogelijk stemmen op te halen voor mijn verhaal. Dus ik zou het heel tof vinden als jullie mijn verhaal willen lezen, erop stemmen en het wellicht ook nog willen delen met anderen. Mijn belangrijkste drijfveer om te willen winnen is: aandacht voor zelfdoding, nabestaanden en de rouw van broers en zussen. Het zou zó mooi zijn als ik dat voor elkaar krijg! En het is ook een aanmoediging om door te gaan met het schrijven van mijn boek, waarin ik mijn verhaal uitgebreider doe. Hieronder de link naar mijn verhaal. Stemmen doe je door op de link te klikken, dan rechts naast mijn verhaal op het hartje en tot slot op het Facebookicoontje. Stemmen kan tot 15 januari. Dank voor jullie aandacht! *** Hartelijke groet, Tamara