Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht schrijfruimte A'dam / Haarlem

Na jaren vanuit huis gewerkt te hebben, heb ik grote behoefte aan UIT huis. De kinderen naar school brengen en dan naar en aan het werk in een inspirerende omgeving. Dus: WAT GEZOCHT ruimte te kunnen schrijven WAAR Haarlem, Heemstede of Amsterdam Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn, als er meerdere schrijvers zijn. Wie weet wat en wie wil wat?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1800 roeden is een broedplaats voor kunstenaars. Zij verhuren ateliers en studios, en zit tussen Amsterdam en Haarlem (aan de haarlemmerweg, vlakbij Halfweg) Het ligt naast de weilanden en is een heel leuk terrein met een paard, parelhoenders, kippen en een zwijn. Je bent er echt even uit. (je hoort, ik zit daar ook) Natuurlijk moet je er wel een budget voor hebben en waarschijnlijk is er een wachtlijst. Zeker weten doe ik dat niet, maar als je 1800 roeden googelt kom je vast bij hun site terecht. Daar kom je vast meer te weten. Het is in ieder geval een inspirerende omgeving en je kan er ook nog eens tuinieren :)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Bien, Voor als je een oplossing zoekt zonder wachtlijst en budget: ik heb een kamer-en-suite met uitzicht op Amsterdams water. Zelf ben ik naarstig op zoek naar mijn schrijfroutine, die zich hier ergens in de kamer heeft verstopt. Misschien kunnen we elkaar inspireren? Groet, Antigone