Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijvers nieuwsartikelen en columns gezocht

Beste bezoekers, Voor een nieuwe website zoek ik 2 nieuwsredacteurs en eventueel een columnist of iemand die uitgebreidere nieuwsartikelen schrijft. Ook ben ik op zoek naar een forum moderator en een aantal mensen die het gebruiksgemak willen testen. Het gaat om het domein www.smerigspel.nl . De website staat er al, ik moet alleen nog wat minieme aanpassingen doen. De website genereerd (nog) geen inkomsten. Ik heb momenteel helaas geen vergoeding in petto, wel kan ik linken naar jou weblog, bovendien zien gasten dagelijks je post. Als de website goed gaat lopen ben ik van plan een gedeelte van de site tegen betaling zichtbaar te maken zodat de schrijvers van de achterliggende artikelen beloont kunnen worden. Dit is mijn homepage geweest, waardoor de site al wel enige naamsbekendheid heeft verworven. Ik heb inmiddels de gehele oude content verwijderd, de site loopt op nu joomla 1.5.9. De website gaat met name over de politiek en maatschappij, de doelgroep zijn mensen (met name jongeren) tussen de 15 en 40 jaar. Ik schrijf zelf dagelijks een aantal nieuwsberichten, en meerdere malen in de week een column. Het doel is om interesse onder jongeren te wekken voor de politiek, en om een alles-in-1 politieke blog/nieuwssite te maken. In het weekend is er bovendien nog een columnist die wekelijks een column schrijft. Ziet u plaats voor u zelf als nieuws redacteur op de site of op een ander front? Stuur dan vandaag nog een mail met motivatie naar me toe! Ik stel geen leeftijdsgrens in, iedereen die aan dit project mee wilt werken en daar de capaciteiten voor heeft is wat mij betreft welkom. Met vriendelijke groet, Boyd www.copyproductions.nl www.smerigspel.nl Aanvullend bericht: Ook krijg je een email adres op @smerigspel.nl

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
boyd, de vraag naar de columnist hoort hier thuis, maar voor redacteuren moet je niet op deze site zijn. Probeer het eens bij sites die in redactioneel schrijven geïnteresseerd zijn (Villamedia, Redactie&co etc). Oh en: "Doneer ons" Leuk! Aan wie zal ik jullie eens doneren? ;)

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dries, hartelijk dank voor je reactie. Ja, de doneer knop is voor donaties die ik weer aan de site-crew kan uitbetalen, want zonder betaling reageert er nauwelijks of helemaal niemand. Dank voor je links, was nog niet bekend met die sites. Reacties kunnen overigens naar boyd@smerigspel.nl

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor degenen die wel geinteresseerd zijn: ik zoek nog steeds columnisten