Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijvers voor website

ik zoek nog dringend schrijvers voor mijn website over eetstoornissen.

Ik hoop dat iemand mij (eenmalig) kan helpen met informatie teksten voor mijn site schrijven.

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Kun je er inderdaad iets meer over vertellen? Wat verwacht je van de schrijver(s)?

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

www.overbed.nl

Het gaat voornamelijk over eetbuistoornissen zoals boulimia of BED.
Het gaat om informatieve teksten van o.a. BED, Boulimia, Compulsive Overeating en Obesitas.

Het is een aanmalige klus.

Ik hoop dat jullie zo wat meer informatie hebben.

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Lenaatje,

Ik heb helaas geen tijd om teksten voor je site te schrijven, anders had ik je graag geholpen want het lijkt me wel een goed doel. En het lijkt me ook hard nodig, want als ik je site zo eens lees, beginnen mijn vingers wel een beetje te kriebelen... er staan heel wat spel- en grammaticale foutjes in. En in een zin als deze 'Meestal gaat het schrokkend naar binnen, zonder ook maar te proeven of te kouwen.' staat niet alleen een spelfout (kauwen met een o), maar het is ook erg kort door de bocht. Natuurlijk wordt er wel wát gekauwd, anders krijg je het niet naar binnen. Zoiets zou bijvoorbeeld genuanceerd moeten worden. Snap je wat ik bedoel?

Maar nogmaals: goed initiatief. Mooie site met veel potentie! Als je de foutjes eruit wilt halen en je kunt niemand anders vinden, dan wil ik je wel helpen met een paar teksten. Maar nieuwe teksten produceren kost me helaas teveel tijd, sorry.

Groetjes,
Clueless

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Lenaatje,

Is het de bedoeling dat de schrijvers nieuw materiaal voor de site produceren? Zo ja, heb je achtergrondmateriaal of moeten we zelf aan de hand van bestaande artikels inhoud leveren? Verwacht je juist een aantal interessante fictieverhalen of ben je misschien op zoek naar een redacteur, zoals Clueless suggereert, die je kan helpen met het herschrijven van de al bestaande inhoud.

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Da's jammer, want het leek me leuk om wat voor de site te schrijven. Ach ja, moet ik maar wat assertiever zijn.

Lid sinds

19 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Quote:
Lenaatje is reeds voorzien

Door jou, Anne?

En Aerjan: ja schrijvers zijn wat ehm ... indolent over het algemeen ... niet echt assertief (ik niet tenminste).

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ja, door mij. Ik stuurde haar een pb en bekeek haar site. Toen kreeg ik de 'kriebels' en heb de hele avond doorgeschreven. De eetstoornissen BED, boulimia en conpulsive overeating uitgeplozen. Er staat erg veel over op internet.
Het is idd erg leuk om te doen ter afwisseling!
Ben benieuwd hoe de site er over een poosje uitziet. Ik heb het in word opgestuurd en ze gaat het zelf er op zetten.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben zelf ook nieuwsgierig hoe 't is geworden en of ze alles heeft overgenomen. Het is natuurlijk haar website... :D

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ja, ik zie dat ze het meeste er al op heeft staan.
Alleen het kopje 'obesitas' is nog ongewijzigd.