schrijver gezocht voor non-fictie boek
L.S.
Wie heeft tijd , zin en zoekt een onderwerp voor een/zijn boek : wat gebaseerd is op de harde werkelijkheid (de onze) en laat zien hoe het werknemers van het eerste uur kan en is vergaan in ons land wat een zgn. rechtsstaat heet te zijn.
Dat mijn collegue en ik in feite zijn gebruikt en misbruikt door een stel niets ontziende , narcistische zelfverrijkers en grootgraaiers mmv. en gefaciliteerd en gefiatteerd door de hoogste echelons die ons land 'rijk' is..!!
De wet schrijft voor dat werknemers hun werkgevers moeten (kunnen) vertrouwen maar als dit onverhoopt niet het geval blijkt te zijn ; zijn op zijn zachtst gezegd de meest werkzame en productieve jaren voor jan met de korte achternaam geweest en de rapen gaar !
Ons verhaal bewijst dat in ons land willens en wetens word gemeten met tenminste twee maten en dat niemand bereid is de waarheid onder ogen te zien , klaarblijkelijk heeft niemand er belang bij deze misstanden en corrumperende praktijken aan de kaak te stellen.
Juist daarom is het van het grootste belang dat deze toch tot in detail beschreven worden.
Onze (zeer populaire en geliefde) branche is zo ziek dat er tegenwoordig niet alleen letsel opgelopen word maar tevens zeer regelmatig doden te betreuren zijn die dan ook nog 'ns nauwelijks verzekerd bleken te zijn..!!
Mocht iemand zich geroepen voelen om hier in te duiken dan horen wij cq.ik het graag en zal en kan ik meer details prijsgeven indien gewenst..
met vriendelijke groet,
Rein.
Beste Rein, Ik kan nu al
Reinhard Simon Cohen
Hoi, Ik geloof juist dat het
Oei, reality-check, mijn
Beste Rein, Wij verwijzen
De kans bestaat ook dat jij