Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

interesse in proeflezen?

Hoi, Ik vroeg me af of er mensen zijn die zin hebben om mijn werk te lezen en kritisch te beoordelen? In mijn omgeving zijn er wel een aantal mensen, maar dat is dan bijv. mijn moeder of man. Daarbij heb ik niet helemaal het idee dat ze echt kritisch zijn hoe goed ze ook hun best doen hahaha. Mijn manuscript van mijn eerste boek ( semi- autobiografisch) is af, dat ben ik nu aan het herschrijven. Verder ben ik ook nog bezig aan een jeugdboek en heb ik een heel leuk idee (kan bijna niet wachten eraan te beginnen) voor een humoristische roman. Ook een kinderboekje (voornamelijk om aan omliggende ziekenhuizen te schenken) zit al helemaal in mijn hoofd en hiervan heb ik een aantal schetsen gemaakt. Als iemand het ziet zitten heel graag, ik ben ook altijd bereid een ander zijn werk te lezen. groetjes :)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Steffie. Misschien helpt het als je iets meer vertelt over je boeken, zodat mensen beter kunnen zien of het aansluit bij hun interesse? Je zou bijvoorbeeld een soort flaptekst tekst kunnen schrijven voor elk van je boeken. Nu ja, die al voor proeflezen gereedgemaakt zijn dan, natuurlijk.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Steffie1980, mischien is het inderdaad handig om hier meer neer te zetten over de verhalen. Verder kun je misschien iets terug aanbieden? Ik kan je vertellen dat ik in ieder geval geen tijd heb, maar tijd is voor veel mensen een groot probleem en als je wilt dat iemand echt kritisch naar je verhaal kijkt, dan zal het diegene veel tijd kosten. Misschien wil je dan ook een manuscript van diegene lezen? En als je een stukje tekst plaatst, dan weet de potentiële lezer ook beter wat je niveau en schrijfstijl is en waar hij dus ja tegen zegt.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@trenke Dit had ik al aangeboden in het bovenste ;) Ik heb op proeflezen twee stukken tekst staan van een manuscript wat goed gekeurd is door een uitgeverij maar waar ik nog een aantal foutjes uit aan het halen ben. Daarnaast zal ik nog een aantal fragmenten uit het jeugdboek ed plaatsen later op de dag. bedankt vast

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Steffie1980, Ben geinteresseerd om je te helpen met jou werk. Zou jij mij eventueel kunnen helpen met mijn manuscript ? Heb vorig jaar mijn jeugdboek afgewerkt en ben euforisch naar enkele uitgeverijen gestapt. Natuurlijk maak ik dezelfde fout als veel beginners. Bam ! Deksle op de neus! Misschien ben ik zelfs waardeloos als schrijver, maar ik vind het heel leuk om mijn fantasie te verwoorden op papier. Als jij mijn manuscript eens heel kritisch wil bekijken en mij wat tips en tricks kan meegeven, doe ik graag hetzelfde bij jou. Heb geen ervaring maar een toch wel, redelijk, gezond verstand. :-) Groetjes

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hey steffie1980, Ik ben nieuw op deze forum maar wil wel graag helpen met proeflezen ik heb redelijk veel vrije tijd dus als je wilt kun je het naar mijn email sturen en dan wil ik het wel lezen en beoordelen. Greetz Dennis

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey mensen, Dank je wel voor jullie reacties. Voor mijn eerste manuscript wat helemaal af is heb ik een uitgever gekregen. Mijn man en moeder hebben het gelezen en ikzelf heb het wel 10000 keer gelezen, herschreven en bekeken. Ik ben heel blij en ben nu dus verder gegaan met mijn volgende projecten, wanneer er eentje af is zal ik zeker jullie eens wat opsturen. Heeeeel erg bedankt :) groetjes en veel schrijfplezier