Schrijver / biograaf gezocht
Beste Allemaal,
Deze site lijkt mij een goede plek om een oproep te plaatsen.
Al lange tijd dwaalt deze gedachte in mijn hoofd maar bleef een droom:
Mijn vader (53 jaar) is een ex- politieman en fanatiek sportman.
Een geruime tijd terug heeft hij tijdens een oefening binnen een Elite functie van de Nederlandse Politie een zwaar ongeval geval. Een ongeval niemand ooit had kunnen overleven. Hij overleefde, maar zag zijn droom, waar jaren naar was gestreefd, in een korte periode voorbij gaan.
Na jaren revalideren, waarbij artsen geen hoop zagen dat überhaupt zijn benen gespaard konden blijven, Is het hem gelukt opnieuw te leren lopen. Stap voor stap heeft hij getraind om terug te komen op een fysiek niveau wat ver ligt boven het menselijk gemiddelde.
Met deze (en nog vele andere) extreme en emotionele ervaringen in zijn rugzak, heeft hij een speciale gave gecreëerd als een zeer gewaardeerd coach.
Zijn boek met ervaringen bleef altijd gesloten. Ik, als zoon, zou het prachtig vinden als dit op papier zou komen te staan. Een levensverhaal van een stoere man men een écht levensverhaal met vele donkere, maar ook zeer mooi kanten.
Ik ben benieuwd of hier iemand is die dit verhaal op een inspirerende manier op papier kan krijgen.
Met vriendelijke groet,
Mike
* verplaatst naar Algemene
Eigenlijk zou je al deze
krommenaas schreef: Eigenlijk
Mike het schrijven van een
Ik zou zeggen, begin met