Lid sinds

4 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoe kom ik in contact met Schrijven Magazine?

Een maand geleden aanvraag gedaan om het 'Schrijven magazine' te ontvangen en niets van bevestiging gekregen,noch betalingsformulier. Twee weken later via onderstaand 'Contact' een mailtje gestuurd. Nog steeds niets. :crybaby: Hoe te werk gaan, of weet iemand nog een mogelijkheid? (Behalve een telefoontje) Er wordt toch naar Belgie verstuurd? Ik kan slechts betalen als ik meer info heb, en hoop echt wel het magazine vanaf augustus te mogen ontvangen. Dank je wel. (Het ontbrekend trema vind ik niet terug op deze tablet)

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb ook via facebook een bericht gestuurd, nadat ik geen antwoord kreeg via mail. Toen lukte het wel. Succes!

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je hier misschien iets aan: Uitgeverij Virtùmedia t.a.v. Schrijven Magazine Postbus 595 3700AN Zeist Nederland E-mail:klantenservice@virtumedia.nl telefoon: 31(0)85-0407400 Ik heb dit overgenomen uit de laatste aflevering van Schrijven magazine Succes!

Lid sinds

4 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je allemaal. Heb ondertussen een mail gestuurd naar adres vermeld in #4, Virtumedia. Het is te zeggen, dat is alweer een week geleden... help, is Belgie zo onbereikbaar? :( Ik vind het eerlijk gezegd niet meer dan normaal dat op een mail wordt gereageerd, welk antwoord dan ook. En ik vind het niet meer leuk. :crybaby:

Lid sinds

4 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marlie, ik woon in Nederland en wilde mijn tijdelijke abonnement (cadeau gekregen van de schrijversacademie bij mijn inschrijving) laten doorlopen. Eerlijk gezegd verwachtte ik een aanbieding of een mailtje of een briefje met zoiets als.. ' wilt u doorlezen?' Het bleef echter angstaanjagend stil.. op een mailtje van mijn kant is niet gereageerd. Graag of niet denk ik dan.

Lid sinds

4 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Josta, dat is dan een ander probleem. Heb je de laatste alinea gelezen op de 'word abonnee' pagina? Daaruit maak ik op dat je, via zelf betalen of cadeau, geen mailtje moet verwachten met de 'vriendelijke' vraag om het te laten doorlopen. Dit staat er: 'Een abonnement wordt aangegaan voor de opgegeven periode en wordt daarna automatisch voortgezet voor onbepaalde tijd. Binnen de eerste abonnementstermijn kan het abonnement alleen tegen het einde van de overeengekomen abonnementstermijn worden beëindigd, met inachtneming van een opzegtermijn van twee maanden.' Automatisch en voor onbepaalde tijd dus. ALS je wil opzeggen volgend jaar, er dus bijtijds aan denken! Ik begin me af te vragen of hun tijdschrift goed verkoopt, als je halve of in ons geval geen antwoorden krijgt. Professioneel? Ik weet het niet. Het lijkt me een geval van geldafzetterij. Zit je er voor je leven aan vast. Het moet bijna niet meer voor me, ondanks het feit dat er vast wel interessante artikels instaan. Klaagzang wil ik niet houden, maar ik blijf erbij dat ze heel moeilijk te bereiken zijn.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat is dat toch raar! Vraag het eens aan Dries Arnolds - een van de beheerders van deze site. Kijk eens onder de knoppen van de openingssite van SO. Kijk onder Shop!

Lid sinds

4 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marlie, even voor de duidelijkheid; Ik heb het blad een bepaalde periode cadeau gehad. Het is gestopt, maar zonder voor-aankondiging. In de meeste gevallen ontvang je toch een berichtje waarin staat; uw gratis proefabonnement loopt af op DATUM, wilt u blijven doorlezen dan..... Ik vond het heel storend, omdat er in de maand dat het blad stopte een artikel in zou staan dat ik graag wilde lezen. Via deze website kan ik mij uiteraard opgeven, of ik dat doe weet ik nog niet.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het je nog gelukt, Marlie? Met e-mail berichten moet je verdraaid goed op punten, tussen namen letten.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kun je het blad in een winkel kopen? Voor mij zouden ze allemaal de boom in mogen. Jemig, smeken of je alsjeblieft geld mag betalen en een abonnement mag krijgen. Echt, dit vind ik absoluut niet meer normaal. :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :eek: })

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had een probleem en dat werd meteen opgelost. Ik had geen van de problemen die jullie opnoemen. Hebben jullie in de spambox gekeken of de antwoorden daar stonden? Soms wil zoiets een probleem zijn. Volgens mij heeft virtumedia een telefoonnummer. Overigens zijn er meerdere duizenden abonnees.

Lid sinds

4 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry, al een tijdje niet meer op dit forum geweest. Riny, ik heb gelezen en herlezen, het mailadres heb ik juist gebruikt. ;) Het door jou vermelde mailadres heeft toch maar 1 punt :lol: Suma, toen ik vorig jaar als net aangesloten SOL -lid hier rondfladderde, bleken er in heel Belgie slechts een vijftal boekenwinkels het magazine te verkopen. (Vond ik bij adressen die het los verkopen) Enkele maanden later waren de Belgische adressen uit de lijst verdwenen. Odile, ik ben blij voor jou. Ja, ik ben mijn ongewenste berichten meerdere keren langs gegaan, maar niets. En ik weet dat ik van Belgie naar Nederland kan bellen (en mss 10 minuten aan de lijn moet hangen om alles rond te krijgen) maar waarom is dat nodig als ze een mailadres hebben waar ze niet op ingaan? Nu wacht ik af tot mijn aanvraag als SOL lid bij facebook is aanvaard, dan pas kan ik denk ik een prive bericht sturen?!

Lid sinds

4 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu breekt mijn klomp helemaal... en heb ik een ho-ho-ho kerstgevoel. Krijg ik het augustus magazine vandaag in de brievenbus, terwijl het abonnement voor 25 juli moest betaald zijn, wat niet het geval is.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marlie, dat is in ieder geval positief. Laat het dan zo blijven, iedere keer het blad ontvangen en geen geld betalen. Dat zou pas luxe zijn. Tot mijn schaamte beken ik dat ik ook een blad, niet dit, ontvang. Al anderhalf jaar zonder dat ik nog een abonnement heb... Eigenlijk moet ik het melden, dus ik moet het melden. Eigenlijk is een woord dat je 'eigenlijk' niet mag gebruiken want het is een omweg naar de waarheid. :)

Lid sinds

4 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nog niet bij stilgestaan Suma! :D Het is wel een heel gemakkelijk woord, snel uitgesproken en geschreven. Maar ja, een hoofdpersonnage in je verhaal heeft ook niet altijd positieve gedachten, en is dus eigenlijk ook geen alles en iedereen gehoorzamend, trouw figuur. Dat 'eigenlijk' zorgt ervoor dat iedereen altijd onafhankelijk op zijn/haar eigen manier reageert. Zo zie ik het soms toch! En ik ben er zeker van, dat overschrijvingsformulier zal nog wel komen. Alleen ben ik niet van plan het bedrag te betalen dat op de achterpagina van het magazine staat, zijnde 37, 50 euro als ik het abo via SOL kan bekomen voor 26 euro. Ik heb geen zin weer een maand hiermee bezig te zijn. lol Prettige avond nog verder!