Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Promotie van mijn project!

Hallo beste mede-schrijvers, Ik schrijf een boek onder de naam Owan Drake. Dit is niet mijn echte naam. Wie ik ben maakt niet uit, Maar ik wil jullie in ieder geval even vertellen over mijn project. Ondanks dat ik van Nederlandse afkomst ben zal ik het boek toch in het Engels schrijven. Als het boek ooit af is ga ik het onder eigen beheer uitgeven bij Brave New Books. Ik heb ooit al eens goedkeuring van een uitgever gehad maar omdat je met een Engels manuscript niet aan kan komen bij een Nederlandse uitgever, maar vooral omdat het huidige systeem waarmee de uitgever 90% van al het geld verdiend, in mijn ogen niet klopt, besluit ik eigen beheer uitgave te proberen. Ik probeer alvorens nu ik nog temidden in het schrijfproces zit, al zoveel mogelijk interesse te krijgen. Mijn schrijvers naam is Owan Drake. Owan Drake heeft een eigen account op facebook, en hij heeft daar ook een eigen pagina aangemaakt. Mijn vraag aan jullie is deze pagina te liken, zodat hij meer gevonden wordt. Op de pagina zal ik op regelmatige basis updates van de progressie geven, evenals zo nu en dan fragmentjes plaatsen om hopelijk interesse aan te wakkeren. Het is een fantasy roman met een duister sfeertje. Er zullen best veel karakters in voor komen met ieder hun eigen aandeel in de grote crisis die zich in het verhaal afspeelt. Ik zal hieronder even de meest huidige flaptekst, gevolgd door een klein fragment uit het boek plaatsen: Mocht je het wat vinden, ga dan naar deze link en like de pagina: *** (verwijderd door beheer) Nog één ding vóór je de twee stukken tekst gaat lezen. Sommige woorden waren aan elkaar geplakt. Voorbeeld: ''Hewalked'' Dit is echter niet zo in mijn word document, maar het knippen en plakken naar dit forum heeft mijn tekst een beetje overhoop gegooid. Ik heb het zo goed ik kon gefixed maar het kan zijn dat ik iets over het hoofd gezien heb. Nu dan echt de twee stukken tekst. Have fun! Flaptekst: *** (verwijderd door beheer)

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt het hart van een fantasy-schrijver, maar nog niet precies de skills. Als ik op je stukje kan afgaan. Ik wil eigenlijk niet degene zijn die je erop wijst dat je in één post nagenoeg elke regel van dit forum hebt weten te overtreden, dus doe ik dat maar niet.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt, maar waarom heb ik niet de skills dan? Zou je dat beter willen beargumenteren? Als het om allineas gaat die midden in een zin afbreken en op een nieuwe starten kan ik je zeggen dat dat niet zo is in mijn Word document. Zie het nu ook pas. Mijn tekst is overhoop gegooid toen ik het hier in plakte. Je moet het gewoon als zijnde een doorlopende alinea zien :)

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, 't zit 'm niet in de opmaakfouten. Ik zie dat dat gewoon bij het plakken-knippen misgegaan is. Ik zou het best willen beargumenteren, maar er komt vast binnenkort een beheerder langs die ons dan zegt dat we dat gesprek niet híer moeten voeren, maar op het daarvoor bestemde deel van het forum: http://www.schrijvenonline.org/proeflezen Maar als je het daar plaatst, dan komt daar vast ook een beheerder langs, die je erop wijst dat dit forum (of je nou onder proeflezen post of elders) alleen bedoeld is voor Nederlandstalige teksten... En als ze erg ijverig zijn vanavond, sluiten ze dit topic, omdat het ook verboden is om dit forum als promotieplatform te gebruiken. Dus ja, we zitten in nogal een lastig parket. Maar ik weet er wel wat op, misschien.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Diana heeft op alle punten een punt! Owan, lees even de forumregels door: http://www.schrijvenonline.org/forum/regels, de gebruikersvoorwaarden: http://www.schrijvenonline.org/gebruikersvoorwaar… en de regels voor proeflezen: http://www.schrijvenonline.org/proeflezen De link naar je Facebook-account hebben we verwijderd, evenals de Engelstalige tekst. En het topic gaat inderdaad dicht.