Promotie van mijn project!
Hallo beste mede-schrijvers,
Ik schrijf een boek onder de naam Owan Drake. Dit is niet mijn echte naam. Wie ik ben maakt niet uit, Maar ik wil jullie in ieder geval even vertellen over mijn project.
Ondanks dat ik van Nederlandse afkomst ben zal ik het boek toch in het Engels schrijven.
Als het boek ooit af is ga ik het onder eigen beheer uitgeven bij Brave New Books. Ik heb ooit al eens goedkeuring van een uitgever gehad maar omdat je met een Engels manuscript niet aan kan komen bij een Nederlandse uitgever, maar vooral omdat het huidige systeem waarmee de uitgever 90% van al het geld verdiend, in mijn ogen niet klopt, besluit ik eigen beheer uitgave te proberen.
Ik probeer alvorens nu ik nog temidden in het schrijfproces zit, al zoveel mogelijk interesse te krijgen.
Mijn schrijvers naam is Owan Drake. Owan Drake heeft een eigen account op facebook, en hij heeft daar ook een eigen pagina aangemaakt. Mijn vraag aan jullie is deze pagina te liken, zodat hij meer gevonden wordt. Op de pagina zal ik op regelmatige basis updates van de progressie geven, evenals zo nu en dan fragmentjes plaatsen om hopelijk interesse aan te wakkeren.
Het is een fantasy roman met een duister sfeertje. Er zullen best veel karakters in voor komen met ieder hun eigen aandeel in de grote crisis die zich in het verhaal afspeelt.
Ik zal hieronder even de meest huidige flaptekst, gevolgd door een klein fragment uit het boek plaatsen:
Mocht je het wat vinden, ga dan naar deze link en like de pagina: *** (verwijderd door beheer)
Nog één ding vóór je de twee stukken tekst gaat lezen. Sommige woorden waren aan elkaar geplakt. Voorbeeld: ''Hewalked'' Dit is echter niet zo in mijn word document, maar het knippen en plakken naar dit forum heeft mijn tekst een beetje overhoop gegooid. Ik heb het zo goed ik kon gefixed maar het kan zijn dat ik iets over het hoofd gezien heb.
Nu dan echt de twee stukken tekst. Have fun!
Flaptekst:
*** (verwijderd door beheer)
Je hebt het hart van een
Bedankt, maar waarom heb ik
Nee, 't zit 'm niet in de
Diana heeft op alle punten