Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Serieuze schrijver/schrijfster voor een heftig levensverhaal gezocht.

Beste Schrijvers/schrijfsters, Al enige tijd zit ik er aan te denken mijn hectische en heftige levensverhaal te laten vertalen in een boek. Zelf ben ik bang dat ik het in mij eentje niet voor elkaar krijg, als ik iets doe wil ik het ook meteen goed doen. Ik noem het niet voor niets hectisch en heftig al ben ik nog niet oud (36) heb ik ontzettend veel mee gemaakt op verschillende plaatsen in de wereld, zowel leuke als hele nare dingen. Mocht je interesse hebben stuur mij een serieuze reactie en wie weet kunnen we er samen uit komen. Groetjes

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Begin met schrijven. Het hoeft niet mooi te zijn, wat je opschrijft. Het hoeft niet meteen in de juiste volgorde. Maak een tijdslijn. Wanneer gebeurde wat in je leven. Probeer details op te schrijven. En denk na over waarom je jouw verhaal wilt schrijven. Als je schrijft om het te verwerken, schrijf het dan alleen of zoek een schrijftherapie. Wil je je verhaal wel publiceren? Wil je je uiten? Wil je het delen en zo ja, met wie? Allemaal dingen om over na te denken. Je mening kan veranderen. Er zijn coaches die zo'n proces begeleiden en je zelfs op weg helpen. Bijvoorbeeld Marjon Sarneel heeft een cursus daarvoor. Erover schrijven kan emoties losmaken. Ben je daar sterk genoeg voor? Veel schrijvers hier schrijven fictie. Dit betekent dat ze zelf verhalen verzinnen. Er zijn wel een paar non-fictie schrijvers. Ik hoop dat ze je op weg kunnen helpen met tips of hulp.

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste RemyAlleenOpDeWereld, Ik zou je hier graag bij willen helpen. Ik weet als geen ander hoe het is om een heftig leven te hebben geleid en hoe bevrijdend het is om dat op papier te zetten. Zelf heb ik ondertussen twee romans geput uit mijn ervaringen. Als je interesse hebt, laat het mij weten en allicht kunnen we een stijl vinden die je zoekt.