Lid sinds

8 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

liedtekstschrijvers m/v gezocht

Wim van der Kuip (componist/producer) en Jacob Bolhuis (ex MOJO-concertorganisator) zijn op zoek naar (lied)tekstschrijvers. (Engels en Nederlands) We hebben beiden jarenlange ervaring in zowel het produceren van muziek als het begeleiden van de artiest.Het is de bedoeling dat de teksten op maat geschreven worden.Dat wil zeggen dat je de geproduceerde songs 'ingeneuried' krijgt toegemaild.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat meer informatie zou leuk zijn. Wat betekend
Dat wil zeggen dat je de geproduceerde songs 'ingeneuried' krijgt toegemaild.
Wat voor soort muziek is het? wat voor thema's? Zoeken jullie een engelse schrijver én een nederlandse? of juist iemand die zowel engels als nederlands kan? Welke vergoedingen staan ertegenover?

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Kuipido, Ik ben zeer geïnteresseerd. Ik schrijf teksten in zowel Nederlands als Engels en kan je wat voorbeelden sturen van wat ik tot nu toe heb gedaan. Ik schrijf ook graag een stukje tekst zodat we beide kunnen kijken of onze stijlen bij elkaar passen. Groeten, Tamara Geraeds

Lid sinds

8 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En ook ik zou graag wat meer informatie willen. 'Geproduceerde songs geneuried toegestuurd?' Kun je niet beter gewoon de muziek sturen? Of doel je op de zanglijn? Heb je uitvoerende artiesten voor wie de tekstschrijver 'op maat' schrijft? Genres? Kortom, je/juliie roepen een heleboel vragen op. Zeker voor degenen die nog niet een ruim portfolio hebben - maar wel talent - kan dit een drempel zijn, want schrijven kost tijd en zweetdruppels, twee niet onbelangrijke ingrediënten in een schrijversleven. :)