Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

E-mailadressen nodig voor uitgave boek

Beste mensen, De afgelopen dagen is uit de 375 ingezonden manuscripten voor de Nieuwe Schrijversprijs 2008/2009 een longlist van 30 genomineerde titels geselecteerd: http://www.nieuweschrijversprijs.nl Bij deze titels staat van mij Pekingeend, een “thriller”, oftewel een korte roman met spannende elementen. Zie voor een korte samenvatting onderaan. Uitgeverij Free Musketeers wil dit boek graag uitgeven. Als enige wat ik moet doen is het aanleveren van 80 e-mailadressen van personen die mogelijk interesse hebben. Zij krijgen eenmalig bericht zodra het boek is verschenen. Daarna verdwijnt het adres beslist uit het bestand. Graag zou ik de uitgeverij jouw adres willen toesturen. Indien mogelijk met e-mailadressen van andere personen uit je (literaire) omgeving. Hoor ik eerdaags van je? Luuk Vastenhout; *emailadres verwijderd* Samenvatting: Doodziek door de huisarts naar het ziekenhuis gebracht, wachtte de eerste kinderarts te lang met haar komst. Ook stelde zij bij de 10 maanden oude Roy de verkeerde diagnose. Een collega verrichtte fatale ruggenmergprikken. Doorgestuurd naar een Academisch Ziekenhuis beschuldigde de derde kinderarts de ouders van Roy van kindermishandeling. Hij bleek hemofilie te hebben. Ook zijn vrouw Laura overleed, door verdriet kreeg ze dikkedarmkanker. Laura was een vrouw met een sterke kinderwens die slechts één zoon kreeg, Raoul. In Roy zag zij haar tweede kind. Eenzaam thuis kreeg Robert een angstaanval. Sindsdien sliep hij in de woonkamer, met zijn boerenfox Puppie. Hulp van een psychiater was nutteloos. Steun vond hij bij zijn broer Paul en diens vriend Arthur. Opa Robert wil zich nu wreken op drie kinderartsen, voor hun missers waarvan zijn kleinzoon Roy, en indirect zijn vrouw Laura, het slachtoffer werd. Van zijn voorgenomen wraak komt niets. De eerste kinderarts bleek reeds dood te zijn, de tweede ‘verongelukte’ op weg naar het ziekenhuis. In het huis van de derde arts ondervindt Robert dat een ander hem telkens voor is. Zij bekent haar vriend spijt te hebben van haar tunnelvisie, dat ze de vader en moeder van Roy onjuist beschuldigde van kindermishandeling. De missie van Robert is daarmee voorbij. Op het kerkhof, waar Laura en Roy zijn begraven, komt hij achter de identiteit van zijn rivaal.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hallo Luuk, we hebben dit één keer eerder aan de hand gehad en dat heeft bij zoveel mensen irritatie gewekt dat het werven van e-mailadressen via deze site (om wat voor reden ook) niet meer toegestaan is. Helaas voor jou. Ik hoop dat je genoeg adressen vind in je vrienden/kennissenkring.