Lid sinds

12 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht YA thriller/chicklit

Omdat helaas twee van mijn proeflezers afgehaakt hebben wegens persoonlijke omstandigheden, zoek ik op de zeer korte termijn 2 proeflezers die op dit moment tijd hebben mijn manuscript te lezen, te beoordelen en me ongezouten kritiek te geven :) Het gaat om een ms van ruim 60.000 woorden. Het gaat over een meisje die in handen valt van een loverboy. Waarom heb ik er zo'n haast mee? Het was een verhaal wat er uit moest ;) Ik heb het in 2 maanden geschreven. En nu zou ik heel graag het ms naar een uitgever willen sturen, ook een soort drive dus.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ontzettend knap dat je in zo'n korte tijd een heel manuscript hebt geschreven. Ik snap je impulse, maar vaak worden verhalen er juist beter op als je ze wat tijd gunt. Ga je - als je de feedback van je proeflezers terug hebt - dat razendsnel verwerken, en met een druk op de knop naar een uitgever? Mijn tip is om je niet te overhaasten. Neem de tijd om wat afstand van je verhaal te kweken, als je het dan terugleest zie je waarschijnlijk nog ontzettend veel dat verbeterd kan worden (zo werkt het bij mij tenminste). Het zou zonde zijn als je het te vroeg naar een uitgever stuurt, dat vergroot de kans op afwijzing. In ieder geval succes gewenst!