Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht schrijvers voor een jeugdfilm

Ik ben nieuw hier en hoop dat dit de juiste plek is voor mijn oproep. Ik heb het volgende in mijn hoofd. Ik wil met een aantal mensen hier een script schrijven voor een spannende jeugdfilm ongeveer vanaf 10 jaar. Wat ik in mijn hoofd heb zijn de Scandinavische jeugdfilms bij Zapp, maar hier hoef je je niet op vast te pinnen. Het gaat er mij om dat we proberen om een leuke spannende film te maken die de jeugd aanspreekt. Met humor, liefde, spanning etc. Ik wilde graag beginnen met een hier en nu film, dus geen fantasy. Mijn ervaring met schrijven van scripts voor jeugdfilms is nihil, maar ik wil het wel heel graag samen leren en heb al wel een paar ideeen voor een leuke film. WIe interesse heeft om samen met mij te schrijven kan reageren. Een groepje van vier lijkt me wel genoeg.

Lid sinds

16 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hmm Mij lijkt het wel wat. Maar ik zou nog wel wat meer dingen willen weten. Heb je bijvoorbeeld ervaring met het maken van jeugdfilms? Heb je al andere mogelijke medewerkers (regisseurs, acteurs, o.i.d.)? En is het gebaseerd op gezelligheid, of komen er ook stuivers na afloop? Groets, Tjeerd

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, vertel eens wat meer, Nachtdichter. Van waaruit ga je aan de slag, wat zijn de kaders? Bijvoorbeeld een afstudeeropdracht? Of gewoon voor 'leuk'? Met wat voor apparatuur en welke mensen werk je? Wat is het uiteindelijke doel?

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien dat ik deze oproep beter bij schrijversgroep had kunnen plaatsen. Ik wil met een groepje mensen hier oefenen in het schrijven van een script. Ik heb verder nog geen acteurs of regisseurs. Het is dus voor leuk, mijn doel is dus vooral om elkaar te ondersteunen in het schrijven van een script. Graag werk ik dan ook samen met ervaren schrijvers op dit forum.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, ik dacht dus echt dat je schrijvers zocht voor een toekomstige jeugdfilm... :nod: Maar je zoekt eigenlijk medeschrijvers voor een eventuele script dat heel misschien (waarschijnlijk nooit) een jeugdfilm gaat worden.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, ik dacht dus echt dat je schrijvers zocht voor een toekomstige jeugdfilm... :nod: Maar je zoekt eigenlijk medeschrijvers voor een eventuele script dat heel misschien (waarschijnlijk nooit) een jeugdfilm gaat worden.
En dat met ervaren schrijvers ... grapje, grapje.