Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gastschrijvers/journalisten gezocht in Amsterdam

Hallo, Doordat ik enkele jaren geleden in een foute relatie (m/m) stapte raakte ik ernstig aan de drugs en daardoor (bijna) alles kwijt. Ik raakte verstrengeld in een ronduit harde, schokkende en voor velen onbekende gay fetish scene in Amsterdam. Een zeer donkere zijde van het Amsterdamse homoleven. Ik wil de spelende problematiek in deze specifieke scene onder de aandacht brengen om jongens en mannen die op de rand staan om dezelfde richting op te gaan te waarschuwen. En hulpverlening en overige autoriteiten wakker te schudden. Naar buiten treden stelt mij tevens in de gelegenheid om bepaalde zaken en beeldvorming over mij recht te zetten. En een en ander verder te verwerken en ter zijner tijd af te sluiten. Gastschrijvers voor een eventueel toekomstig boek, maar in de eerste instantie (dagblad-)journalisten worden uitgenodigd om te reageren. Beste groet!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi, welkom op Schrijven Online! Bij oproepen voor ghostwriters verwijzen we altijd even naar onderstaande link: http://www.schrijvenonline.org/forum/110287, waarin o.a. staat:
Wil je toch een oproep doen, wees dan heel duidelijk over de vergoeding, over het soort boek dat je voor ogen hebt, over je ambities wat betreft het uitgeven en eventueel het tijdspad dat je wilt volgen.
Misschien kun je een en ander specificeren in je oproep? Succes!

Lid sinds

8 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Therese, Bedankt voor de reactie. Ik lees de informatie vandaag of morgen even door en pas daar mijn forum-post (indien nodig) op aan. Fijn weekend. Groet!