Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

proeflezer/manuscript

Hallo Ik ben opzoek naar een proeflezer voor een (non-fictie) manuscript (7 blz) Ik wil het wegens privé omstandigheden niet op proeflezen verplaatsen, vandaar dit oproep. Als je interesse heb, stuur me maar een pm. Dankjewel.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Misschien iets meer informatie geven Lotten. Welk genre is het? Waar wil je dat mensen op letten? Zoek je een beginnende of gevorderde schrijver? Ben je bereid in ruil ook wat van de ander te proeflezen?

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Genre: Romantische oorlog roman. Leeftijd: Volwassenen. Aantal blz: 7. Ik wil graag weten of er voldoende actie en spanning inzit. Hoe het idee is. Wat beter kan worden. Wat ik echt achter moet laten. Of ik de personages goed heb beschreven. En stijl of taalfouten. En meer informatie over wat een commando, soldaat, kapitein en luitenant inhoud. Hoe oud moet je bijvoorbeeld zijn voor om een commando te worden? En welke opleiding of training moet je gevolgd hebben voor een luitenant. Want ik heb veel informatie over legertroepen gezocht, maar weet helaas niet zoveel over commando en soldaten af. Ik ben zowel opzoek naar beginnende en gevorderde schrijver. Natuurlijk wil ik ook wel proeflezen. Lijkt me zeer leuk. Alles is welkom.