Lid sinds

9 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

proeflezen volledig manuscript

Hey iedereen, Ik heb een vraag, en eigenlijk maak ik die al duidelijk in de titel. Wilt iemand mijn volledige manuscript proeflezen? Het hoeft niet snel, of volledig. Je mag ook gewoon stukjes lezen en daar je mening over geven. Het is een van mijn eerste manuscripten. Ik ben serieus over dit manuscript en heb van meerdere reguliere uitgever al wat feedback gekregen en ook erin verwerkt. Toch heeft nog geen uitgever een contract aangeboden en ik weet dat het moeilijk is. Ik ben ook nog maar 17 maar dit verhaal heeft echt een andere kijk op de standaard Young Adult/ fantasy/ roman verhalen. Ik zou zelf niet weten in wat voor categorie ik het moet zetten omdat ik zo veel mogeijk probeer te mengen, zodat het origineel en interessant is om te lezen. Het manuscript is: 224 bladzijdes, 88.974 woorden. Korte synopsis: Jade Bennet is een normaal meisje totdat er een ontploffing gebeurt op school. Ze besluit naar een andere school te gaan en daar ontmoet ze de liefde van haar leven, Stark. Alles lijkt makkelijk, maar Jade haar leven veranderd weer als ze een onderdeel wordt van een experiment. Ze wordt een Traider, een scheikundig monster, gemaakt om te moorden. In het begin heeft ze geen gevoelens meer, maar die krijgt ze terug door Stark. Samen bedenken ze een plan om de scheikundige tegen te houden. Vele Traiders met emoties komen bijeen om te vechten tegen de slechte Traiders en de gestoorde scheikundige. Ik heb al meer verhalen geschreven, maar ik merk dat ik snel over mijn eigen fouten heen lees. Als tegen prestatie wil ik andere hun manuscripten/verhalen ook lezen. Het liefst zou ik geen geld geven want zoals ik al zei: ik ben 17, en werk hard voor het geld wat ik heb.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi smeetje, Wat handig is om erbij te zetten, is hoe groot (hoeveel woorden) je manuscript is. En misschien een korte synopsis? Dan kunnen mensen beter besluiten of ze je boek willen proeflezen.

Lid sinds

9 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stuur me je manuscript maar. De tegenprestatie, het proeflezen van mijn schrijfsels, lijkt me een goede deal. In principe heb je e.e.a. voor eind maart terug. Aanleveren in Word svp.