Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezen fantasie

Aan iedereen die graag proefleest of fantasie leest. Ik ben opzoek naar enkele mensen die me willen verder helpen met het eerste hoofdstuk van mijn boek. Het hoofdstuk is volledig geschreven (ongeveer 5000 woorden) maar heeft nog wat verbetering nodig. Ik vraag hulp voor om de inhoud van het verhaal te beoordelen. Is het spannend genoeg? Is het duidelijk? zijn de personages goed omschreven,.... Verder weet ik van mezelf dat ik nogal was schrijffouten maak. Ik heb al veel proberen te verbeteren via de computer maar als je wilt, hou ook dit even in de gaten. Waarom niet op proeflezen plaatsen? Ik heb een hele tijd geleden stukjes van dit hoofdstuk op proeflezen geplaats en dit heeft me enorm geholpen maar nu zou ik graag iemand hebben die het geheel wil lezen en beoordelen. Wat staat er tegenover? Een vriendelijke dank je wel.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat staat er tegenover? Een vriendelijke dank je wel.
Je wil zelf niet proeflezen voor anderen?
Beste, Ik wil zelf wel proeflezen voor andere indien zij dit wensen maar ik kan je zeggen dat ik hier niet echt de geschikte persoon voor ben. Ik kan een verhaal lezen en zeggen wat ik er persoonlijk van vind maar met schrijfregels en schrijffouten ben ik niet zo goed, vandaar dat ik via deze weg hulp zoek. Mvg