Lid sinds

9 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijvers van verhalen gezocht

Voor een nieuw te publiceren ebook zijn we op zoek naar verhalen over de stad of het dorp. Het gaat om verhalen met een fictief karakter. Heb jij een onthullend verhaal over jouw stad of wil je een ode brengen aan je dorp? Woon je in een gehucht en wil je de lelijkheid ervan in een beeldend verhaal schetsen? Zet ‘t op het papier en stuur het in. Misschien wordt jouw verhaal opgenomen in het 20-verhalen tellende ebook ‘Verhalen uit de stad’. Talentvolle schrijvers De oproep wordt gedaan aan alle talentvolle schrijvers. Je hoeft geen professional te zijn. Het verzamelen van de verhalen en het publiceren ervan heeft als doel talentvolle schrijvers een breder publiek te geven. Het ebook zal verkrijgbaar worden in de online stores van Bruna, Libris, Bol.com en Kobo. De geselecteerde verhalen worden opgenomen onder vermelding van de naam van de auteur. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om een korte beschrijving van jezelf en je werk bij je verhaal op te nemen. Meedoen? Meedoen is eenvoudig! Schrijf je verhaal en stuur het zo spoedig mogelijk in, doch voor 15 maart a.s. Na het insturen ontvang je een bevestiging. Na 15 maart wordt de definitieve selectie bekend gemaakt en weet je of je verhaal wordt opgenomen in het ebook. We streven ernaar het ebook uiterlijk eind april beschikbaar te hebben in de diverse stores. Verhalen mogen tussen de 1200 en 5000 woorden beslaan. Verhalen kunnen ingestuurd worden naar: jouwverhaal@icloud.com Meer info op http://tomreuvers.nl/verhalenschrijvers-gezocht/

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Begrijp ik het goed dat je 'gewoon' verhalen wilt en die 'gewoon' in een e-book publiceren? En dan? Daarna? Is er marketing? Wat kost de bundel? Wat gebeurt er met de opbrengst? Of daarvoor? Is er redactie, correctie, begeleiding in enige vorm? Hoe zit het met de rechten? Wie betaalt de auteurs? Hoeveel? Heb je / hebben jullie dit vaker gedaan? Hoe was de respons, de opbrengst? Nogal wat vragen ...

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het al heel wat dat dit niet als wedstrijd wordt voorgesteld ;) Maar verder inderdaad nog veel vragen die niet worden beantwoord (en als je de link volgt, krijg je exact dezelfde tekst).

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
@ # 5: Het is niet zinvol om een tekst van je website in dit topic te plaatsen, vandaar dat het is verwijderd.

Lid sinds

11 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
* verwijderd wegens misplaatst *
He Hanco, is het weer zover? Altijd leuk om je tegen te komen, hoe ongepast je je zo af en toe ook uitlaat. On topic heb ik weinig zinnigs te zeggen maar dat had de topicstarter ook niet dus past mijn opmerking er goed bij. Misschien 1 positief puntje: "ze" brachten het niet als wedstrijd. Dat is toch al het begin van beter inzicht. (oh dat vond Hekate ook :)

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vroeger woonde ik in een rot dorp. Maar ik ben verhuisd. Nu woon ik ik een ander rot dorp. Er naast. Soit! (Bij 'rot' had ik eerder een ander woord in gedachten. De lezer nu ook)

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ongepast
Het woordgebruik van mensen zegt zo veel. Zo liep ik eens op een feestje langs een groepje mensen, en ik hoorde een van de jongens in het gezelschap zeggen (met een zwaar Hilversums accent): "Ja, en dat was dus de eerste keer dat ik met de zelfkant van de maatschappij in aanraking kwam."

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
#11 Zo fietste ik ooit achter een groep op het fietspad lopende jongeren van allochtone, autochtone en isotone afkomst. Waarop er een zei: "Ze is de hele tijd ongepast en kapot misselijk, want ze moet nog wel bestraald maar ze mag morgen weer naar huis. Mijn vader moest echt huilen, swa. Hij is echt onmin blij."

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dat waren wel heel vreemde jongens, Miranda. Ik ga er in ieder geval van uit dat het jongens waren. Meisjes praten toch niet zo?

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe klinkt een zwaar Hilversums accent? Ik woon er al 25 jaar en kan deze zin niet thuisbrengen. 'Goois' daarentegen had ik heel goed kunnen plaatsen :) On topic: Ik begrijp nog steeds niet wat, waar, waarin, waarbij, hoe enz er met deze verhalen gaat gebeuren.

Lid sinds

11 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hilversums klinkt zoals je zou verwachten, iets tussen Amsterdams en Utrechts in. NIet fraai in mijn oren. Ik weet overigens niet zeker of dat een Hilversums accent was, maar gezien deze jongen was opgegroeid in Hilversum neem ik aan dat zijn accent Hilversums was. "Jao, en dat was tus de eeste kee dattek met de sellefkaant van de maotschaapei in oanroaking kwam." Zoiets.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, niet om het één of het ander, maar dat is zeker géén Hilversums geweest :) Hilversums is eerder bekakt, met de beroemde Gooise R.