Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Collega schrijver gezocht voor toneelvoorstelling (België)

Hallo, Ik broed op het idee om een eigen toneelvoorstelling te schrijven. Dit zou zich in humoristische sferen bevinden. Omdat twee creatieve breinen sterker staan dan een eenzame enkeling ben ik nog op zoek naar iemand die mee wil gaan in dit verhaal, iemand die interesse toont voor toneel in z'n grappigste facetten en dit op papier kan/wil overbrengen. Liefst een persoon uit West-Vlaanderen. Neen, ik heb geen eigen theatergroep of wat dan ook. Ervaring? Een beetje. Onaantastbare goesting? Hell yeah! Van nul beginnen is niet evident maar is alles niet zo begonnen?

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Onaantastbare goesting?
1 Ik vind je oproep echt heel leuk. 2 Oh oh oh - wist ik maar wat onaantastbare goesting zou kunnen betekenen ...

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Yrret! Goesting is verkozen tot mooiste woord van Vlaanderen (een tijdje terug)! :d Het betekent geweldig veel zin ;) Double_T: Veel succes met je oproep!

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yrret! Goesting is verkozen tot mooiste woord van Vlaanderen (een tijdje terug)! :d Het betekent geweldig veel zin ;) Double_T: Veel succes met je oproep!
Bedankt maar ik vrees dat er hier toch meer Nederlanders dan Belgen zitten, niet? :p