Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Doe jij al aan Twitteratuur?

Sociale media hebben een belangrijke plaats in ons dagelijks leven. Ook schrijvers moeten eraan geloven, en vinden daardoor bijzondere manieren om hun tekst aan de wereld te tonen. Denk aan Twitteratuur, twaiku's, onze Twittertales en meer.

Heb jij al iets met sociale media gedaan om jouw werk te verspreiden? Deel jouw Twitteratuur, twaiku's, Facebookroman en de leukste literaire werken op sociale media hieronder!

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Naar aanleiding van een eerder artikel door Schrijven Online maakte ik een verhaal tot een scrolly tale. Ik noem het een beeldverhaal en het is via de link hieronder gratis online te lezen. Ik heb de link gedeeld via Twitter en Facebook en kreeg er veel positieve reacties op. Een kleine waarschuwing: hoewel het verhaal door de plaatjes en verwerkte gifjes een kinderverhaal lijkt te zijn, is het dat absoluut niet. Ik heb de minimum lezersleeftijd ingeschat op 16+. Beeldverhaal Vallen met een Klap.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben al een tijdje van plan om ook iets met de sociale media te gaan doen. Het is leuk, want op deze manier kun je schrijven en dus je verhaal interactief maken. Hoe ik dat vorm wil geven: mijn plan was om een begin te schrijven à honderd woorden. Dan reageer ik twee of drie mogelijke vervolgen of keuzes die er gemaakt kunnen worden. Het vervolg met de meeste vind-ik-leuks, wordt dan daadwerkelijk uitgevoerd. Zo bedenkt de lezer dus samen met mij hoe het verhaal gaat worden. Wat vinden jullie hiervan?